I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

ΔΙΑΛΟΓΗΜΑΤΑ [ Αποσπασματα ]

.
.
''ΔΙΑΛΟΓΗΜΑΤΑ''
[ αποσπασματα ]
,
Ι
-Τι βλεπεις;
-Δεν βλεπω,σκεφτομαι
-Σκεφτομαι ,σημαινει βλεπω;
-Τι ρωτησες;
-Αν βλεπω το δεντρο, η' μονο το βλεπω
οταν το σκεφτομαι ;
-Ισως,μπορει
-Αυτο,δεν ειναι σιγουρο;
-Ναι,ειναι σιγουρο
-Τοτε;
-Ξερεις,δεν ειναι σιγουρο.Παραξενο;
-Οχι,δεν ειναι
.
ΙΙΙ
-Θα σου πω κατι
-Πες μου
-Η σιωπη,τι ειναι;
-Εσυ ,δεν μου ειπες κατι,εκανες ερωτηση
-Η σιωπη ειναι
-Ειναι α-νοητο ,αυτο που ειπες
-Η σιωπη
-Τι ''σιωπη''; Ποιανου πραγματος η σιωπη;
-Ειδες ,που εσυ τωρα κανεις ερωτησεις;
-Θα σου πω κατι:''Τι ειναι ερωτηση;''
-Σαν αυτο:''η σιωπη,τι ειναι;''
.
ΙV
-Γιατι καποιος κοιταζει;
-Δεν ξερω.Εσυ ξερεις;
-Οχι,γιατι ομως;
-Ισως ,για να δει
-Τι να δει;Οπως εγω βλεπω εσενα;
-Μπορει,μαλλον
-Οταν βλεπω ενα δεντρο γιατι γινεται αυτο;
Μηπως γινεται να μην βλεπω;
-Δεν ξερω ν'απαντησω
-Ομως απαντησες:''δεν ξερω ν'απαντησω''
-Αυτη δεν ειναι μια απαντηση,ειναι η δια-
τυπωση της ανικανοτητας ν'απαντησω
.
V
-Θα μου πεις μια ιστορια;
-Ναι,θα σου πω:εβρεχε και βγηκε εξω.
Καποιοι ετρεχαν να προφυλαχτουν κατω
απ'τα υποστεγα.Αυτος περπατησε μεσα στη
βροχη
-Μετα τι εγινε;
-Συνεχιζε να περπαταει στη βροχη,τα δεντρα
αρχισαν να πληθαινουν γυρω του.Μετα απο
ωρα βρισκονταν χωμενος στο δασος.Ακουγε
τα κελαηδισματα των πουλιων
-Μετα τι εγινε; συνεχισε
-Το κελαηδημα των πουλιων τον γοητευσε
-Κι επειτα;
-Τιποτα,εδω τελειωνει η ιστορια
.
ΙΧ
-Ποτε θα φυγεις;
-Οι ψυχες δεν φευγουν
-Τι ειναι η ψυχη μου;
-Τι ειναι η ψυχη μου;
-Ποτε δεν θα φυγω
.
Χ
-Ποια εισαι;
-Μια λεξη
-Ποια εισαι;
-Εγω ειμαι μια λςξη
-Ποια λεξη εισαι;
-Δεν ξερω
-Εγω ξερω ποια λεξη εισαι
-Το ξερω
-Δεν με ρωτας ποια;
-Σε ρωτω
.
ΧΙ
-Η θαλασσα ειναι γαλαζια
-Εκεινο το σπιτι εκει περα ειναι βαμενο
ασπρο
-Δυο δεντρα πισω του,αριστερα απο το
γαλαζιο παραθυρο
-Ποιοι κατοικουν εκει;
-Καποιοι ανθρωποι
-Τι ειναι οι ανθρωποι;
-Εγω
-Εγω,τι ειμαι;
-Εσυ
-Εσυ,τι εισαι;
-Εγω
.
ΧΙΙ
-Ενα παιδι ειναι αστειο
-Ενα παιδι δεν ειναι αστειο
-Δεν συμφωνουμε;
-Συμφωνουμε
--Ενα παιδι δεν ειναι αστειο
-Ενα παιδι ειναι αστειο
-Συμφωνουμε συμμετρικα ;
Οχι,διαφωνουμε συμμετρικα
.
ΧΙΙΙ
-Δειξε μου κατι απ'τα Μαθηματικα
-Ας αρχισουμε ετσι:αν κατι ειναι α, και
κατι αλλο ειναι β, τι νομιζεις οτι ειναι
το α+β ;
-Η προσθεση τους
-Η προσθεση των α , β :Το α+β ειναι εν-
νοιοκρατικα ταυτοσημο των α , β ;
-Δεν ξερω
-Σκεψου το
-Το σκεφτομαι
-Τι σκεφτεσαι;
-Δυσκολο.Να.Σκεφτομαι οτι αν το α ειναι
πολλα και το β λιγα ,τοτε δεν ξερω οτι το
α+β ειναι πολλα η' λιγα ;
-Ομως αυτο μπορει να μην υπαρχει σαν
προβλημα
-Ομως παρ'ολ'αυτα υπαρχει προβλημα
-Βρες το
-Προσπαθω.Πηγαινω αντιστροφα:Αν γνω-
ριζω το α+β ,μπορω να βρω τα α, β
-Πιστευεις οτι αυτο θα σου λυσει το
αρχικο προβλημα;
-Δεν το γνωριζω ακομη.Μπορει ομως να
μου δωσει ενδειξεις
-Αν το προβλημα το μετασχηματισεις αυτο
σημαινει πως πλησιαζεις στη λυση του
-Ισως ,εκεινο θα φανει στη πορεια
-Λοιπον ,ωραια , καπως ετσι ειναι :''να
σκεφτεσαι '' μαθηματικα
.
ΧΙV
-Μη με ρωτας
-Οχι δεν σε ρωταω:Βλεπω μια βαρκα
-Ειναι βαμενη κιτρινη με μια λωριδα ασπρη
-Κι η αλλη με τη γαλαζια λωριδα ασπρη
-Τα χρωματα ειναι ο τοπος τους
-Κι εγω εχω τον τοπο μου
-Ο τοπος μου ειναι η σκια μου
-Οταν δεν ρωτας δεν ξερεις ποιος μιλαει
-Δεν ειναι σωστο ν'απανταμε οταν μας
ρωτουν
-Μηπως επειδη μικραινει η ερωτηση
-Μαλλον επειδη μακραινει η απαντηση
.
ΧV
-Τι περιμενεις;
-Δεν ξερω, μονο περιμενω
-Ποσο χρονο θα συμβαινει αυτο;
-Ο χρονος υπαρχει για να περιμενεις
-Ομως ειναι και χρονος να μην περιμενεις
-Ναι, ο θανατος
.
ΧV
-Σ'αρεσει να ταξιδευεις;
-Οχι
-Σ'αρεσει να μην ταξιδευεις;
-Οχι
-...
-Να,μ'αρεσει η ζωη να κινειται
.
ΧΙΙΧ
-Μια πεταλουδα
-Ενα λουλουδι
-Η πεταλουδα τρυγαει το λουλουδι
-Κιτρινο
-Κιτρινο στα φτερα
-Η βαρκα στο λουλουδι
-Η πεταλουδα κιτρινος γλαρος
-Τρυγανε τ'αμπελια οι πεταλουδες
-Οι γλαροι λουλουδιζουν
-Βαρκα κιτρινη
.
ΧΙΧ
-Πως 2 και 3 κανουν 5 ;
.
ΧΧ
-Πως μπορω να στο εξηγησω;
-Δεν θελω να εξηγησεις ,αλλα να απο-
δειξεις
-Εγω μπορω μονο να εξηγησω
-Ας ειναι,εξηγησε
-Να : 9χ9=81
.
ΧΧΙΙΙ
-Η σεληνη ακινητη πανω στη στερνα
-Το νερο τρεμουλιαζε στο απαλο αερακι
-Το αλογο ,δεμενο με μακρυ σχοινι, βο-
σκουσε στο χωραφι με τις καλαμιες
-Ειχαν φυγει απο νωρις
-Αφησαν πισω τους τα εργαλεια της δουλειας
-Οι φωνες τους φωλιασαν με τα πουλια στα
κλαδια των δεντρων
-Ανοιξε το ραδιοφωνο
.
ΧΧΙV
-Τοτε;
-Για καποιο λογο θελω ν'αποφυγω μια αντιφαση
.
ΧΧV
-Θελεις ν'ακουσεις τ'αηδονι το ξημερωμα ;
-Ναι,θελω να μυρισω το γαρυφαλλο το μεσημερι
-Θελεις να δροσισει η μερα;
-Ναι,θελω να δω τον ισκιο του γλαρου
πανω στα γαλαζια νερα
-Θελεις,να σ'αγγιξει το αερακι ,που αρπιζει
τη λυρα των κλαδιων της νερατζιας;
-Ναι.θελω τον ησυχο υπνο του δικαιου
ανθρωπου
-Θελεις να μπεις στον κηπο με τ'αμπελι και
τις βατομουριες στους φραχτες;
-Ναι, θελω να δω τα μεσανυχτα την εκδρομη
των πυγολαμπιδων στο φως της σεληνης
-...
.
ΧΧVI
-Βρες το οριο: lim[n.ln[1+1/n]] ,n->o.o
-Εγω γνωριζω το σιταρι και τον ηλιο
-Το ln[1+1/n] ειναι το εμβαδο του χωριου που
περικλειεται απο την υπερβολη ψ=1/χ , τον
αξονα των χ και τις ευθειες χ=1 και χ=1+1/n,
τοτε:1/n>ln[1+1/n]>1/n.1/1+1/n συνεπαγεται:
1>n.ln[1+1/n]>1/1+1/n και τελικα :
lim[n.ln[1+1/n] ]=1
-Εκεινα τα χρονια ειχαν πληθυνει οι αρουραι-
οι στα χωραφια και κατεφαγαν τα σπαρτα με
συνεπεια οι ανθρωποι να λιμοκτονησουν
.
ΧΧVΙΙ
-''Ειτε θα το κανεις ειτε δεν θα το κανεις''
-Τι εννοεις;
-Τιποτα,απλως διατυπωνω το Νομο του
Αποκλεισμου του Τριτου.
.
ΧΧVIII
-Πες μου μια παραξενη λεξη
-Δεν υπαρχει
.
ΧΧΙΧ
-Μια εικονα της πραγματικοτητας δεν ειναι
η πραγματικοτητα
-Η πραγματικοτητα ειναι εικονα
-Τοτε ,η πραγματικοτητα δεν ειναι πραγματι-
κοτητα
.
ΧΧΧ
-Σε τι διαφερει η αληθεια απ'το ψεμα;
-Δεν ξερω
-Μια αληθεια:''2 μηλα και 1 μηλο ισον 3 μηλα''
Ενα ψεμα:''Ο γλαρος ταξιδευε στο γαρυφαλλο''
-Φαινεται οτι το ψεμα ειναι ποιο ενδιαφερον
απο την αληθεια
-Φαινεται,αλλα δεν ειναι
.
ΧΧΧΙ
-Η ζωγραφικη ειναι εσωτερικη εικονα:-μια εν-
νοια περα απ'την καθημερινη χρηση της γλωσ-
σας
.
ΧΧΧΙΙ
-Διαβαζω:''η θεα ηταν πανοραμικη,στη λιμνη
κατω χαμηλα λουζονταν τα βουνα,κι απο κει
κλιμακωτα ανεβαιναν οι αμπελωνες.Και καπου
στην αγριοσυκια κοντα το βαθυ πηγαδι''
-Ακουω:τη μουσικη
.
ΧΧΧΙΙΙ
-...
-Ναι
-...
-Ναι
-...
-Ναι
.
ΧΧΧVII
-Να ανταλλαξουμε τις εικονες μας:''Η βρο-
χη λευκανε τα μαρμαρα,στα καθαρισμενα
μαρμαρα οι γλυπτες μορφωσαν τα χερια
και τα προσωπα τους.Οταν τα καραβια ξε-
φορτωσαν κοσμο ,πληθος ανθρωπων σκα-
βοντας στα χωραφια για να ζησουν ενα-
ενα τα εβρισκαν''
-''Στην αρχη,που δεν ξερανε τα κομματια-
ζαν και τα συντριμια τα χρησιμοποιουσαν
στο κτισιμο των σπιτιων τους.Αργοτερα ο-
ταν διαμορφωσαν μεσα τους την ιδεα
της ομορφιας τα μαζευαν με μεγαλη προ-
σοχη και τα καθαριζαν απο τα χωματα ,
τους εδωσαν μεγαλη αξια κι ο πολιτισμος
τους επιρεαστηκε απ'αυτα ''
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου