I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

ΦΩΤΟ-ΓΡΑΦΙζω [ Μια Θεωρια Της Φωτογραφιας ] A THEORY OF THE PHOTOGRAPHY [ Α']

.
ΦΩΤΟ-ΓΡΑΦΙζω
[ Μια Θεωρια Της Φωτογραφιας ]
.
.
MICRO-ΦΩΤΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ
.
[Φωτ[ον]ιονικη Φυσικη]:Φωτο[ματο]-γραφια
.
16 ΘΕΩΡΗΜΑΤΑ:[ Λεξη-ματα ]
.
α:Πως η φωτο-γραφια δια-χειριζεται τη σκεψη;
β:Γνωριζω πως φαινεται ,πως ειναι καμωμενο,
μπορω να το δειξω σε καποιον
γ:Καποιος μαθαινει τη λεξη:''φωτο-γραφια''.
Καποιος μαθαινει τη λεξη:''σκεφτομαι''.Η ερω-
τηση:''πως σκεφτομαι τη φωτογραφια;''υπαρ-
χει στη γλωσσα.Δομειται σαν Γλωσσα,οπως τα
Μαθηματικα.
δ:Φωτο-γραφω:επεμβαινω στο ''βλεμμα''-απο-
λυτο φαντασιακο αντικειμενο α-μικρο

ε:Η γραμματικη της φωτογραφιας δια-στρω-
ματωνεται στο ''εδω-να-μαθαινω να μιλω''
στ:Ενα κομματι πληροφοριας[information] για
ποιον;Πραγματοποιειται μια κανονικη δομη;
Οτι καποιος πειρα-ματι-ζεται δεν ειναι παρα
απλα η κατασταση να ''φιλοσοφει'';Να συγ-
κριθει μια ''σκεψη'' στα καθαρα [pure] Μαθη-
ματικα με μια ''σκεψη'' στα Μη-Μαθηματικα
non - Mathematical one ] ;
ζ:''Κοιταξε,εσυ μπορεις να το κανεις με κα-
ποιο νοημα''
η:Ενα παιχνιδι[play]-εικονων ειναι εμφαντι-
κη ''σκεψη''.
θ:Ξαφνικα μαθαινουμε να ''βλεπουμε'' να
προσ-ορμοζομαστε σ'οποιοδηποτε ειδος
νοη-ματος.Προ-φερεται στο παρον για να
σαν παρελθον στο μελλον να σημαινει
κατι αλλο
ι:''Εγω φωτο-γραφιζοντας Εγω σκεφτηκα
αυτο,κι οχι εκεινο...''
ια:Φωτο-γραφιζω ετσι:''Αν ελεγα οτι ''αβγδ''
σημαινει:ο καιρος ειναι καλος,θα ελεγα ψε-
ματα''
ιβ:Ενα παιδι μαθαινει'' να βαδιζει'',''να παι-
ζει''.Ενας μεγαλος μαθαινει ''να βλεπει''
[Φωτο-γραφιζω:μια μεθοδος ''να βλεπω''
κατι σαν αλλο ]
ιγ:Δεν πρεπει να ξεχνας οτι:''μια αντι-φαση
δεν εχει σημασια''δεν σημαινει οτι η αισθη-
ση της αντιφασης ειναι α-νοησια.Θα ειναι
οι αντιληψεις μας για τη φωτογραφια οι ι-
διες ,που εχουμε σημερα;

ιδ:''Εγω γνωριζω τι 97χ98 ειναι''.Αλλα γνωριζω τι
μια φωτογραφια ειναι;''Μη βλεποντας μια εικονα
ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ''δεν σημαινει:''την βλε-
πω διαφορετικα'';Βλεπω με δυσκολια τις εικονες
του ''Αλλου''.''Εκει-να στοιχειωνεται[θεμελιωνε-
ται] η Συμβολικη εξουσια [power]του Αλλου,η
Φαντασιακη Θεσμιση της Εξουσιας.
ιε:''Γιατι αυτος δεν μπορει να φωτογραφισει;'',
''Γιατι αυτος δεν μπορει να μιλησει ;''.''Αυτος
μαθαινει να ονομαζει κοκκινο οτι εμεις ονο-
μαζουμε κοκκινο''
''Αυτος λογι-ζεται''τι ειναι αυτο;''-''μια καρε-
κλα ''
ιστ:Η φωτο-γραφια[αυτη]:''Αυτο μπορουσε
να ειναι μια καρεκλα'',αλλα πιθανως δεν
ειναι
.
ΦΩΤΟ-ΛΟΓΙΚΗ
.
Λογικη Α
.
Προτασεις
Α:Ενα πλανο εσωτερικο πανω σ'ενα πλανο
[σχεδιο] εξωτερικο
Β:Φαινεται σαν ενας τροπος ''να σκεφτeσαι''
συνωνυμος του ''να φανταζεσαι''
Γ:Αυτος ο Δια-φωτισμος ειναι μια μετα-φραση
Δ:Η τεχνη να αποκαλυπτεται το α-συνειδητο
του ειναι-να-[μη]φαινεται
Ε:Μια γενετικη [generique]υποθεση για το
πως παραγεται ο αισθητικος χρονος

ΣΤ:Περα απο την κλασσικη αληθεια,η ''περι-
πετεια'' του ματιου
Ζ:Απο το χαος των εντυπωσεων,αυτη η αιωνια
επιστροφη του συγκεκριμενου
Η:Ο φωτο-γραφικος χωρος ειναι η μνημη των
ανθρωπων
Θ:Μια ρητορικη μεταφορα[Διηγητικη ] για το
Πραγματικο[Realite]
Ι:Οπως ο Λαι'μπνιτς [Leibniz]να προσπαθεις
να βρεθει μια αρμονια στον κοσμο
ΙΑ:Πως να πραγματοποιησεις αυτη την τρο-
μακτικη δυναμικη του αντικειμενου
.
Λογικη Β
.
Α:Θελω να πω:οτι ο χειρισμος της φωτογρα-
φικης μηχανης ειναι μονο η εικονα του χει-
ρισμου μιας μηχανης
Β:Ποσο πολυ καποιος πρεπει να κατεχει την
''αντιληψη'' του φωτισμου
Γ:Φαντασου καποιον να λεει:θελω να δω μια
συνθεση [composition] να ομοιαζει μ'αυτο:
/.''.][---------/[-----''.><-----

Δ:Υποθετω μια υπαρξιακη θεωρηση:Πως δια-
πλεκεται τις προθεσεις[σαν Θεωρημα]
Ε:Μια φωτο-γραφια εχει μια νεα[new]παρα-
σταση
ΣΤ:Οταν λεω:''Δεν γνωριζω να φωτο-γραφω''.
Δεν εννοω νοητικα,αλλα την ανικανοτητα να
κανω κατι.
Ζ:Πριν γνωρισουμε την φωτο-γραφια,δεν την
γνωριζαμε.
Η:Μια συμφωνια στη συμβαση[στο συστημα-
τικο]δεν ξεπερναει τη μεταφυσικη της λογι-
κης.
Θ:Πως οι ανθρωποι φω το-γραφιζουν,και τι
οι ανθρωποι καλουν ''φωτο-γραφιζω''
Ι:Ενας κανονας [law]για οτι οι ανθρωποι θε-
ωρουν αληθινο[true]
ΙΑ:Πως αυτο ειναι συνδεδεμενο με την ταυτο-
τητα του αντικειμενου;
.
Λογικη Γ
.
Α:Τα φυσικα αντικειμενα αποτελουν μερος
της επιστημονικης μας θεωριας για τον κοσμο
Β:Η καλυτερη κατανοηση του κοσμου υποθε-
τει μια ριζικα διαφορετικη προσεγγιση της
επιστημης
Γ:Η φωτο-γραφια:σαν τον μυθο για τη φυσι-
κη αντιληπτικοτητα του φαινομενου
Δ:Μια αλλαγη απο την εννοια του Ευκλειδιου
χωρου στην εννοια του Μη-Ευκλειδιου χωρου:
αναζητηση περισσοτερο συνθετων αναπαραστα-
σεων [complicated ]
Ε:Και τελικα ,η ταξινομηση οδηγει σε παρα-
δοξα
ΣΤ:Γιατι ακραιες [οριακες]αναζητησεις οδη-
γουν σε υψηλοτερα επιπεδα[advanced levels]
θεωρητικοποιησης
Ζ:Να χειριζεσαι πολλα δια-σπαρτα σημεια,
που εχουν ενα[ακριβως]σημειο συσσωρευσης
Η:''Το ειδα,αλλα δεν το πιστευω''
Θ:Πως το συνεχες συνολο [continuous set] του
πραγματικου [realite]αναφερεται στα μικροτε-
ρα [φαινομενικα]διακριτα συνολα του αισθη-
τικου χωρου[sense space]
Ι:Ειναι περισσοτερο εικονες απο την πραγμα-
τικη εικονα
ΙΑ:Μια πορεια επαγωγης σε ανωτερη μορφη
περιγραφης
ΙΒ:Αυτο το Θεωρημα λεει:οτι τα κλειστα συ-
νολα του πραγματικου περιεχουν ενα τελειο
[Πλατωνικο] υποσυνολο μη-πραγματικου
ΙΓ:Ας δουμε γιατι η αφελης [naive]φωτογρα-
φικη θεωρια καταντησε να αξιωματοποιηθει
ΙΔ:Η ενοραση δεν ειναι η προφανεια της α-
ληθειας
ΙΕ:Εμεις μαθαινουμε να αντιληπτομαστε''κατι
με μια ποιοτητα αισθητικη''
ΙΣΤ:Υπαρχει ενα πραγματικο [real]και οριακα
δυσκολο προβλημα για το συνεχες [continuous]
.
Οντολογια Α
Α:''Οι φωτογραφοι αγαπουν την ταξη[order].
Οι καλλιτεχνες ,που χρησιμοποιουν την φωτο-
γραφια αγαπουν την αναρχια''
Β:Η φωτο-γραφια δεν υπαρχει πια
Γ:Η φωτο-γραφια σαν μεσο σπουδης και εμ-
πειριας
Δ:Μια συνεχιση του εξπρεσσιονισμου και
του σουρεαλισμου
Ε:Η ανανεωση της τεχνης διερχεται απο την
φωτογραφια;
ΣΤ:Αναζητηση του μη-πραγματικου
Ζ:Δεν φαινεται αδειασμενη απο μια ''ηθικη''
στοχευση
Η:Εσεις πρεπει παντοτε να αμφιβαλλετε
για το πως το κανετε και να βρειτε να το
κανετε αλλιως [like Man Ray ]
Θ:Εχω αναγκη εκει να σκεφτομαι οταν ζω-
γραφιζω
Ι:Εγω,δεν εκφερω καμια κριτικη
ΙΑ:Αλλα η νοσταλγια της ζωγραφικης ειναι
αλλο πραγμα
ΙΒ:Μια φωτογραφια δεν ειναι ενας πινακας
ΙΓ:Ο Σεζαν μιλουσε για:''τον πινακα της
φυσης''
ΙΔ:Η φωτογραφια απαντα ετσι σε μια λογικη
ΙΕ:Με το φως πρεπει να μπορουμε να κανου-
με ενα δεντρο
ΙΣΤ:Εναντια στη φετιχοποιηση της τεχνικης
Οντολογια Β
Α:Συχνα ασχημα τμηματα αντικειμενων μας
κανουν κακες εικονες
Β:Ψαχνουν ενα καλλιτεχνικο αποτελεσμα
Γ:''Πολυ συχνα κοιταζω τα αντικειμενα με
τα ματια κλειστα'' [Wols]
Δ:Ενα οργανο ''ορασης'' η' μοναχα ενα με-
σο παρατηρησης η' να κανεις ομορφες ει-
κονες
Ε:Δεν υπαρχει καθαροτητα μεσα στον κοσμο
ΣΤ:Η '' καδραρισμενη ''εικονα συνανταει το
α-συνειδητο
Ζ:Εικονες μεσα σε εικονες:Το ''πολυ κοντα''
των πραγματων
Η:Αλλαζω τα χρωματα της πραγματικοτητας
Θ:Μια πραγματικη συγχιση μορφων και στυλ
Ι:Υπαρχουν πολλα,απειρα να πεις,για το μον-
τερνο
ΙΑ:Εγω,καταλαβαινω γιατι σημερα οι θεωριες
ειναι επιφανειακες
ΙΒ:''Αποδιδεται στη φωτογραφια μια χρησιμο-
τητα φιλοσοφικη;''
ΙΓ:''Η φωτογραφια απο-ξενωμενη απο το αντι-
κειμενο''
ΙΔ:''Εγω,δεν ειμαι ρεαλιστης,δεν περιμενω τι-
ποτα απο τον ρεαλισμο''
ΙΕ:''Ειναι ενα πραγμα,που πρεπει να αποδοσω
ορατο''
ΙΣΤ:Τα συμβολα δεν οριζονται παρα με τον
τροπο,που εμφανιζονται στη φωτογραφια
.
Οντολογια Γ
.
Α:Η φωτογραφια ειναι απατηλη[illusion]
Β:Απο που η γοητεια της;
Γ:Τα ουτοπικα παιχνιδια[jeux]δεν ειναι φανταστικα
Δ:Η ποιηση των αντικειμενων δεν ειναι μεσα στα
αντικειμενα
Ε:Χωρις τα λυρικα κλισε
ΣΤ:Αυτο το ονειρο ειναι στο εσωτερικο ενος αλλου
Ζ:Αρχιτεκτονικη διανοητικων μυθων
Η:Φαντασια ανοιχτη στα παρα-δοξα
Θ:Ενα εργο διαφερει απο ενα αλλο λιγοτερο απο
το κειμενο [περιεχομενο]παρα απο τον τροπο,
που καποιος το διαβαζει
Ι:Αυτος βλεπει το φως της μερας
ΙΑ:''Το στυλ της επιθυμιας ''
ΙΒ:Η ανα-δρομη αναζητηση του α-συνεχους
ΙΓ:Ενα ''εγω'',που δεν παυει να υπαρχει
ΙΔ:Χωρις επαναληψη χωρις ομοιοτητα,η ιδια
ΙΕ:Η μυθο-γραφια παιρνει μορφη συμμετρικη
ΙΣΤ:Κατα-στροφη του μυθικου
.
Γραφη Α
.
Α:Διαβαζω το ονειρο
Β:Η σφαιρα της γλωσσας δεν τελειωνει ποτε;
Γ:''πιο βαθεια παρα η λογικη''
Δ:Μια ταξη[order] τεχνικη[fictif]
Ε:''...επιχειρημα,υποθεσεις...''
ΣΤ:Ο ιδεαλισμος του χωρου και του χρονου
Ζ:Ο κοσμος,δυστυχως,ειναι πραγματικος
Η:Η ανθρωπινη φαντασια δεν εχει εφευρει
τιποτα,που να μην ειναι αληθινο
Θ:Το ορατο συμπαν ειναι γεματο εικονες και
σημεια
Ι:Ο κοσμος ειναι α-δια-μορφωτος, οι εικονες
τον οργανωνουν
ΙΑ:Καποιες ''μεταφορες'' δημιουργοι ''μυθων''
ΙΒ:Η αισθητικη εναγκαλιζεται τη μεταφυσικη
ΙΓ:Αν υπαρχει καποια αληθεια,αυτη προερχε-
ται απο τις παραδοχες
ΙΔ:Ορισμενες μας απωθουν,ορισμενες μας
ελκυουν οπως οι αιρεσεις της ορθο-δοξιας
ΙΕ:Ενα απο τα κριτηρια της αξιολογησης των
συστηματων ,θα ηταν η αληθοφανεια τους
ΙΣΤ:Ενα συστημα δεν ειναι τιποτα αλλο παρα
η υπαγωγη του σ'ενα αλλο
.
Γραφη Β
.
Α:Σκεφτομαστε στη θριαμβευτικη επιστροφη
της ζωγραφικης
Β:Ριζικη αλλαγη της προ-οπτικης
Γ:Η ζωγραφικη εγινε η κυριαρχη ιδεολογια
Δ:Παρ'ολη τη φαντασια παραμενει μορφικη
Ε:Πιο σοβαρες καποιες ερωτησεις ηθικης
ΣΤ:Η εκφραση της τεχνης φερνει μεσα της το
θεατρικο στοιχειο
Ζ:Ενα ανοιγμα σ'εναν νεο κοσμο,αυτο εχουμε
αναγκη
Η:Πριν το περιφημο προβλημα:''επιστροφη
στη ζωγραφικη''
Θ:Μια τεχνη ,που θα ξεπερνουσε τα ορια της
πληροφορησης
Ι:Οτι θελουμε ειναι να περιγραψουμε ,οχι να
εξηγησουμε
ΙΑ:Τι μου διδασκει,εκτος απο αυτο
ΙΒ:Ενα διαφορετικο ειδος ομιλιας
ΙΓ:Ενας αισθανεται οτι αυτο δεν μπορει να
ειναι μια προταση
ΙΔ:Πρεπει να κανουν εφευρεσεις σαν τους
εφευρετες
ΙΕ:Το βρισκω δυσκολο να ξεχωρισω το εσω-
τερικο απο το εξωτερικο
ΙΣΤ:Εχοντας μαθει μια τεχνικη εμεις την
αλλαζουμε αφου βλεπουμε αυτη την εικονα
Γραφη Γ
.
Α:''Αυτο,θα ειναι σαν αυτο'' η' ''αυτο,πρεπει να
ειναι σαν αυτο''
Β:''Αν εσυ ακολουθησεις τον κανονα,τοτε πρεπει
να ειναι σαν αυτο''
Γ:Δεν μπορει κοιτωντας μια φωτογραφια να σε
οδηγησει σε κατι;
Δ:Η εικονα με βοηθησε να κανω μια επινοηση
Ε:Φαινεται να μην διαπραγματευονται ουτε με
σημεια ουτε με ανθρωπινα οντα
ΣΤ:Ουσιαστικα ειναι ακομη το ιδιο
Ζ:''Ειναι πληρως διαφορετικο''
Η:Καθε εικονα αλλαζει την αντι-ληψη της αλλης
Θ:''Οχι,εκεινο δεν ειναι αρκετο''
Ι:Να αποφυγω την αντι-φαση,να φιλοσοφησω
ΙΑ:Ποσο χρειαζεται να εχουμε μια εννοια της
''προτασης'' για να καταλαβουμε
ΙΒ:Περα απο το δυσ-νοητο υπαρχει καθαροτητα
ΙΓ:Το ορισμενο δεν μπορει να πιασει[αρπαξει]
το μη-ορισμενο
ΙΔ:Η ψυχολογικη τεχνη της κατανοησης
ΙΕ:Περιγραφει εναν ιδιαιτερο συλλογισμο
ΙΣΤ:Πως ειναι δυνατον να εχεις μια εννοια και
να μην ειναι ξεκαθαρισμενη η εφαρμογη της
.
Θεωρια Α
.
Α:Δηλαδη,τα αντικειμενα δεν ειναι καθολου
αντικειμενα
Β:Ενας τροπος να δια-φωτισθει η φυση
Γ:Το απειροστο προτεινομενο με διαφορετικο
τροπο
Δ:Το αντικειμενο ειναι ενα ''αυταρκες '' αντι-
κειμενο
Ε:Δεδομενων δυο εικονων,εμεις συζητουμε αν
εχουν καποια συναρτησιακη σχεση
ΣΤ:Ετσι παιρνω το προβλημα να ειναι γενικο,
οχι ειδικο στη φιλοσοφια
Ζ:Με πληρη ελευθερια,χωρις οποιαδηποτε με-
οδο κατασκευης
Η:''Καθετι,που εχω πει ειναι αληθινο η'ψευτικο''
Θ:Μπορει ν'αποδειχθει η υπαρξει του αντικει-
μενου χωρις να ορισθει;
Ι:Ειναι εντελως ασχετο αν μια ''εκλογη'' υπαρχει
ΙΑ:Δεν υπαρχει τιποτα προ-φανες
ΙΒ:Αυτα δεν περιεχουν μια πληρη περιγραφη
του κοσμου
ΙΓ:Η φωτο-γραφια συνεπαγεται,τα πραγματικα
αντικειμενα μπορει να ειναι καλα ταξινωμημενα
[οργανωμενα ]
ΙΔ:Η ''φυσικοτητα'' των εικονων
ΙΕ:Ενας νομος θα ηταν εγκυρος σε ολα τα
σημεια του χωρου και του χρονου
ΙΣΤ:Πανω σε ποια λογικη βαση καποιος μπο-
ρει να διαλεξει αναμεσα σε δυο θεωριες
.
Θεωρια Β
.
Α:''Μια φορα,που εσυ το καταλαβες,βλεπεις
οτι ειναι αληθινο''
Β:Αν μια ''ονοματοποιεια '' εχει επιβληθει
τοτε προκυπτει ενα συστημα αφηγησης
Γ:Αν ο,τι ειναι ειναι,τοτε ειναι πραγματικο
Δ:Παρα ενα αντικειμενο σκεψης
Ε:Οπως καθε φιλοσοφια ειναι μια εικονα
[αδιαφορα πιστη η' οχι]του δικου μας κοσμου
ΣΤ:Οπως η συντηρηση μια φοβερης αληθειας
Ζ:Τιποτα απο αυτο δεν ειναι αυστηρα
δια-νοητικο
Η:Ο ανθρωπος ,που ζει μεσα στον κοσμο του
Ηρακλειτου
Θ:Η τεχνη ειναι παντοτε μια πραξη
Ι:Το [φημισμενο] προβλημα του ορθολογισμου
του πραγματικου
ΙΑ:Αληθεια του φαινομενου-Αληθεια του λογου
ΙΒ:Οι αιρεσεις ειναι οι μεταβλητες της
ορθο-δοξιας
ΙΓ:Οπως να ηταν μια συνδιαστικη τεχνικη
ΙΔ:Το σχεδιο[λογικο] με το σχεδιο[οντο-
λογικο]
ΙΕ:Υπαρχουν διαφορετικες ερμηνειες ,καθε
μια επιβαλει μια διαφορετικη φιλοσοφια
ΙΣΤ:Ποια εξηγηση προτιματε;Η μετα-φυσικη
ειναι κλαδος του φανταστικου
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου