I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

GREEK POETRY-POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης-to Jim Morrison[ στον Τζιμ Μορισον ]-επεξεργασμενες φωτογραφιες[[χ.ν.κουβελης]c.n.couvelis]]

.
.
GREEK POETRY
POETRY-c.n.couvelis
ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
to Jim Morrison[ στον Τζιμ Μορισον ]
.
επεξεργασμενες φωτογραφιες[[χ.ν.κουβελης]c.n.couvelis]]
.
.
.








.
.
To Jim Morrison
.
.
in the Summer He is recording
in synonyma of Jack Kerouac
''America,Where is She?''
Look at this lonely and frozen butterfly
''I'm Me
I'm real
I'm human''
I,aLL US A uniVERSE
THE SPACE
ThE tiME
I aM
A ROADhouse BLUes
''taxi Taxi''
the car is roaring in TV SHoW
deep down
Can You breathe
?
FREEdoM
turns all around
NoThIng OFF
all αRοUND
Life eFFet
Life
I'm TALkINg IN yOu
YoUr selF
It IS THe World
mY SELf
.
.
.
Στον Τζιμ Μορισον
.
.
σ'αυτο το καλοκαιρι μαγνητοφωνει
συνωνυμα του Τζακ Κερουακ
''Η Αμερικη.Που βρισκεται;''
Κοιτα αυτη τη μοναχικη και παγωμενη πεταλουδα
''Εγω ειμαι Εγω
Εγω ειμαι πραγματικος
Εγω ειμαι ανθρωπινη υπαρξη''
Εγω,ολοι μας ενας κοσμος
ο Χωρος
ο Χρονος
Εγω Ειμαι
ενα τραγουδι του δρομου
''Ταξι.Ταξι''
το αυτοκινητο μαρσαρει σ'ενα Τιβι-Σοου
μπορεις ν'αναπνευσεις
βαθεια μεσα σου
;
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
σε περιΣΤΡΟΦΗ εδω γΥΡΩ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ
εδω γυρω
η ζΩΗ παρΑγει
ζΩΗ
ΣΕ σΕΝΑ Μιλω
ο εΑΥΤΟς σου
Ειναι Ο ΚοΣμος
ο εΑΥΤΟς μου
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου