I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]-Απο τα μικρα Καραγκιοζικα μου-Θεατρο Σκιων-Ο Καραγκιοζης Ζογκλερ της Μπαλας-Καραγκιοζοπαιχτης animatioms χ.ν.κουβελης-music Scott Joplin

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
Απο τα μικρα Καραγκιοζικα μου
.
Θεατρο Σκιων-Ο Καραγκιοζης Ζογκλερ της Μπαλας
Καραγκιοζοπαιχτης animatioms χ.ν.κουβελης
music Scott Joplin
.
.
Θεατρο Σιων-Καραγκιοζης-Η Παρασταση-χ.ν.κουβελης
.
.
Απο τα μικρα Καραγκιοζικα μου
.
1
Καραγκιοζης:Διαβασε ,παιδι μου Κολλητηρη,να ξεστραβωθεις
να προοδευσεις στη κοινωνια!
Κολλητηρης:Τι λες πατερα μου;Εγω δεν διαβαζω για να παιρνω
κουλουρια!
Καραγκιοζης:[μονολογει]Ρε,αυτος ο μουργος μας δουλευει!
.
2
Κολλητηρης:Θα παμε για μπανιο στη θαλασσα και θα περασου-
με φινα!
Καραγκιοζης:Που,παιδακι μου;
Κολλητηρης:Στη Ραφινα!
Καραγκιοζης:[προς το κοινον]Ρε,αυτος ο μουργος μας δουλευει!
.
3
Καραγκιοζης:[Βλεπει τον μπαρμπα Γιωργο και παει να κρυφτει
στη παραγκα του]
[ανησυχα]Ο μπαρμπα Γιωργος!Πω-πω θα'χουμε μπελαδες!
Μπαρμπα Γιωργος:[τον βλεπει]Ελα ιδω,ρε μουργο,τι κρυβσε;
Καραγκιοζης:[φοβισμενος,τα μασαει]Να μπαρμπα,που λες
Μπαρμπα Γιωργος:[τον κοβει]Ας τα να-νανια,λυκοπιασμα,κι
πες μ'πγιοι λαγαρσανε τσι'κλογες;
Καραγκιοζης:[διστακτικα,χαμηλοφωνα]βγηκε ο Σαμαρας
Μπαρμπα Γιωργος:[τον κοβει νευριασμενα]αλλος,προυχωρα
Καραγκιοζης:[χαμηλοφωνα]Ο Τσιπρας
Μπαρμπα Γιωργος:[ανησυχος,απο μεσα του]Τι δεφτιρο ιρθι
του πιδι;
[δυνατα,πολυ νευριασμενα]προυχωρα,παρακατ'
Καραγκιοζης:Ο Βενιζελος,μπαρμπα
Μπαρμπα Γιωργος:[τον καρπαζωνει,Φαπ]Αλλος,αλλος
Καρακιοζης:[απο μεσα του]Παει καηκα,δεν με σωνει ουτε
ο  συγγενης Κουβελης
[πολυ γρηγορα]Ο Καμμενος,η Χρυση Αυγη,ο Κουβελης,
η Παπαρηγα
Μπαρμπα Γιωργος:[ανυπομονος,παρα πολυ νευριασμενος,
σηκωνει και την αγκλιτσα απειλιτικα]Κι δεν μ'λες, ουρε
μουργο,δεν κυβερναει ου Τσιπρας;
Καραγκιοζης:[γυρναει προς το κοινον τρεμοντας ,ετοιμος
να το σκασει]
Το βλεπω,δεν το γλυτωνουμε το ξυλο.
.
.


Καραγκιοζης και Κολλητηρης-χ.ν.κουβελης
.
.
4
Κολλητηρης:Μπαμπακο δωσ'μου κανα ευρω
Καρακιοζης:Το γυρισα στη δραχμη.Θελεις;Βολευεσαι;
Κολλητηρης:[προς το κοινον]Ρε,Αυτος μας δουλευει!
.
5
Κολλητηρης:[μισοπονηρα,κρυφογελωντας]Δεν μου λες,
μπαμπακο,την ερωτευτηκες τη μαμα;
Καραγκιοζης:Τι λες μωρε;Η Αγλαια μ'ερωτευτηκε σφοδρα,
τρελλη και παλαβη μαζι μου,πολυ καψουρα σου λεω!
Κολλητηρης:[δηθεν με θαυμασμο]Μπραβο πατερα!
Δον Ζουαν!Καζανοβας να πουμε!
[γυριζει προς το κοινον και του κλενει το ματι]
Ρε,αυτος μας δουλευει σκορδα!
.
6
Κολλητηρης:[με υφος σοβαρον]Πατερα ειμαστε σιγουρα
παιδια σου;
Καραγκιοζης:[Με υπερηφανο υφος]Σιγουρα;Σιγουροτατα!
Με τη βουλα δικα μου!Κοπυραιτ!Στη Κορμοστασια,στη
Πονηρια,στη Ψευτια και στη Κλεψια!
Κολλητηρης:[προς τον Κοπριτη και τον Μυριγκογκο]
Δυστυχως αδερφια μου,δεν μας γελαει,ειμαστε τελεια
Κοπραιτ Κοπριτη και Μυριγκογκο μου!Φτου να μην βασκα-
θουμε!
.
.
Θεατρο Σκιων-Ο Καραγκιοζης Ζογκλερ της Μπαλας
Καραγκιοζοπαιχτης animatioms χ.ν.κουβελης-music Scott Joplin
.
.

.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου