I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

LITTERATURE-[Ανθρωπινα Εσωτερικα}ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


[Ανθρωπινα Εσωτερικα]
ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ-χ.ν.κουβελης
.
Η ιστορια δυο ανθρωπων, μιας γυναικας και ενος αντρα,μεσα
απο τα γραμματα.Εδω ειναι τα γραμματα,που εστειλε η γυναικα.
.
[Το γραμμα αυτο η Ε.,17 χρονων τοτε,το εγραψε  Κυριακη 12-2-84
και του το εστειλε στην Αθηνα ]
.
Κυριακη 12-2-84
Το ρολοι να δειχνει περασμενα μεσανυχτα κι εγω μονη,
ξαπλωμενη στο κρεβατι  να προσπαθω να κοιμηθω.Μου
ειναι αδυνατο,σε σκεφτομαι ,η' μαλλον εσυ εστω  και δια-
μεσου της φαντασιας μου,δεν  με αφηνεις να ησυχασω.
Ομως οταν κλεινω τα ματια μου,αντι για τον υπνο βλεπω
εσενα,δεν μπορω να σε κοιτω χωρις να μιλαμε.Γι'αυτο βρε-
θηκα στην αναγκη  να σου πω ποσο μου λειπεις,και ποσο
σε σκεφτομαι.Δεν τολμαω βεβαια να σκεφτω .πως αυτο
ειναι αγαπη,δεν επιτρεπω στον εαυτο μου να κανει τετοιες
σκεψεις.Ας τ'αφησουμε ομως αυτα.Σιγουρα θα σε εχω κου-
ρασει με τις φλυαριες μου.Ξερεις ,οτι εγω ειμαι κατα της αλ-
λογραφιας.Αλλα αποφασισα για δευτερη φορα να γραψω που
ειναι εναντια στις αρχες μου ,για να σε λυσω απο τα δεσμα
της τυχων  αγωνιας  και να μη πιστεψεις οτι σε ξεχασα.Μα τι
λεω;Ασφαλως δεν ειναι δυνατον να σε ξεχασω ποτε,και ειμαι
σιγουρη οτι αυτο το ξερεις και συ.Ισως αυτη τη στιγμη να
εχεις αμφιβολιες,μπορει γι'αυτο να φταινε ''ανθρωποι'',η
''κοινωνια'',η' οι ''κακες'' πληροφοριες που εχουν φτασει ως
εσενα.Δεν προσπαθω να δικαιολογηθω για τιποτα.Δεν ξερω
ποια ειναι η κατηγορια που με βαραινει αυτη τη φορα.Επισης
δεν ξερω κατα ποσο σε εχει επηρεασει.Μπορω να πω οτι δεν
με ενδιαφερει καθολου,δεν με απασχολει αυτη η σκεψη..Γι'αυτο
και δεν βρεθηκα σε ''διλημα'' για το αν πρεπει να σου γραψω η' οχι.
Αυτα ομως προς το παρων,ελπιζω να τα πουμε  και συντομα απο
κοντα..
Ε
.
.
[το πρωτο γραμμα που του εδωσε η Ε. στα χερια]
.
Τις τελευταιες μερες σε βλεπω διαρκως μπροστα μου και τις
απεραντες ωρες σε κανω με τη σκεψη μου ενα κοματι απο
την καρδια μου.Νομιζω οτι αυτο ειναι αγαπη.Λυπαμαι που
θα χωρισουμε αγαπη μου,δυστυχως δεν γινεται διαφορετι-
κα.Θα σε θυμαμαι παντα.Θελω να πιστευω οτι κι εσυ δεν
θα με ξεχασεις.Θα'θελα μια φωτογραφια σου.
Ich liebe dich
Ε
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου