I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

LITTERATURE-Αυτη η Ελλαδα Που Ηταν Καποτε- Σαν σημερα του Αγιου Κωνσταντινου γιορταζαν-ο κυρ-Κωνσταντινος Κοκκαλης ,απο τη Παπαδατου Ξηρομερου,παππους μου-ο κυρ Κωνσταντης Λιαλιος ηταν πατερας της Πανωριας της μανας της μανας μου Μαριας-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


ο κυρ-Κωνσταντινος Κοκκαλης ,απο τη Παπαδατου Ξηρομερου,
παππους μου-χ.ν.κουβελης
.
.
Αυτη η Ελλαδα Που Ηταν Καποτε
Σαν σημερα του Αγιου Κωνσταντινου  γιορταζαν
.
ο κυρ Κωνσταντινος Κοκκαλης απο τη Παπαδατου Ξηρομερου ηταν
ο πατερας της μανας μου,σαν σημερα του Αγιου Κωνσταντινου γιορταζε,
νοικοκυρης,γεωργος κτηνοτροφος,τον ελεγαν ''Γεια Χαρα'' γιατι οποιον
συναντουσε στο δρομο τον χαιρετουσε λεγοντας του ''Γεια Χαρα'',ειχε
καταγωγη απο του Βουργαρελι της Αρτας,η γυναινα του ηταν η Πανωρια
του Κωνσταντη Λιαλιου απο το Δραγαμεστο Αστακου,αποκτησαν πεντε
παιδια τη Μαρια τη μανα μου,τον Βασιλη,τον Κυριακο την Ολγα και την
Βασιλικη
.
ο κυρ Κωνσταντης Λιαλιος ηταν πατερας της Πανωριας της μανας της
μανας μου Μαριας,σαν σημερα του Αγιου Κωνσταντινου γιορταζε,ηταν
απο το Δραγαμεστο Αστακου,τη γυναικα του την ελεγαν Ασημω,αποκτησαν
εννια παιδια την Πανωρια την γιαγια μοα,την Τασουλα,τον Τασο,τον Βασιλη,
τον Λια,την Σοφια,την Αλεξανδρα,τον Θαναση και την Ανθουλα
.
Σαν σημερα του Αγιο Κωνσταντινου γιορταζαν και πηγαιναν στο πανηγυρι
μαζι με τις οικογενειες τους,τους συγγενειςτους,μ-ολο το σοι και με ολους
τους αλλους συγχωριανους χαιρονταν
Αυτη η Ελλαδα Που Ηταν Καποτε
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου