I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-Η Ρωξανη-πορτρετα αφανων γυναικων- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.



Η Ρωξανη-πορτρετα αφανων γυναικων-χ.ν.κουβελης -c.n.couvelis
.
(στο διαμερισμα της,στα Κατω Πατησια,απογευμα,3 Ιουνιου 2013)
14 αποσπασματα της Ρωξανης
-το Ρωξανη καπου το ακουσα,μου αρεσε και το πηρα,το δικο μου
ονομα ειναι Ελενη
-δουλευα 3 χρονια σ'ενα καταστημα ρουχων στην Ερμου,απο το
1991 μεχρι το 1994,με εδιωξαν
-το 1995 παντρευτηκα,το 1997 χωρησα,απ'αυτο το γαμο εχω
ενα παιδι,κοριτσι,σημερα ειναι 17 χρονων,δεν ξαναπαντρευτηκα
-σχολειο πηγα μεχρι τη πρωτη λυκειου,το παρατησα,ηρθα στην
Αθηνα,το 1990
-πολλα εμαθα,αλλα και πολλα δεν εμαθα,τοσα πραγματα αχρηστα
τα περισσοτερα
-ν'αλλαξω τη ζωη μου;και τι να κανω;σε τι ειμαι χρησιμη; και
ποιον τον ενδιαφερει αυτο;
-ημουνα πολυ ομορφη,και τωρα ειμαι ακομα ομορφη,αυτο το
βλεπεις,φαινεται
-χωριζω τους ανθρωπους σε διαφορες κατηγοριες,εκτος απο
τους φτωχους και πλουσιους υπαρχουν κι αλλοι,οι ευαισθητοι
και οι αναισθητοι,οι εξυπνοι και οι ανοητοι,οι σκληροι και οι
ευγενικοι,πολλους γνωρισα
-τι σημαινει προκαλω;σωματικα,τιποτα και πολλα,ενα παιχνιδι
ειναι,ποιος ζημιωνεται;κανεις
-αν μετανοιωνω;τωρα δεν ξερω,και τι αλλαζει μ'αυτο;
-ηθικη και ανηθικοτητα,καποιοι τα κατασκευασαν αυτα,να τους
εξυπερετουν στα συμφεροντα τους,η φυση ειναι δυνατη,δεν
καταργειται
-μ'αρεσουν τα κοκκινα τριανταφυλλα
-απο ζωγραφικη δεν ξερω πως γινεται,πρωτη φορα βλεπω
καποιον να ζωγραφιζει,και να ζωγραφιζει εμενα,πολλοι
μ'εχουν φωτογραφισει,ουτε ξερω ποιοι,και τι εκαναν
τις φωτογραφιες
-εχω ενα ονειρο,απο μικρο παιδι το ειχα,καποτε να κατα-
φερω να ταξιδεψω,να γυρισω τον κοσμο,να δω πως ζουν,
πως ειναι οι αλλοι ανθρωποι
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου