I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-Σωματα αφανων γυναικων-Η Κωνσταντινα-πορτρετα- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.



Σωματα αφανων γυναικων-Η Κωνσταντινα-πορτρετα-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis
.
''εχω μεγαλη περιεργεια να δω πως θα με κανεις;'',ειπε,πως ζωγρα-
φιζεται ενα σωμα,ποια ειναι η εικονα του;,''το σωμα μου παντα μου
φαινονταν διαφορετικο'',ο παρατηρητης αλλαζει την εικονα του πα-
ρατηρουμενου αντικειμενου,''πολλες φορες το κοιταζω στο καθρε-
φτη και μου φαινεται καθε φορα αλλο,διαφορετικο'',''ειναι δυσκο-
λο να ζωγραφισεις το σωμα,το σχεδιο το χρωμα εχουν περιορι-
σμους,μεχρι καπου φτανουν,ειναι και οι ισχυροι καταναγκασμοι
της τεχνης,''βλεπω τα ποδια μου,αυτα ειναι τα οργανα με τσ οποια
βαδιζω'',''τα χερια τα στηθη η κοιλια. μου εχουν τη δικη τους χρη-
ση'',τα λογια η σκεψη της αλλαζουν την εικονα του σωματος της,
η ηληκια της,ο χρονος,η γνωση,τι ξερω γι'αυτη,''καπου ακουσα
πως δεν πρεπει να δειχνει καποιος το σωμα του γυμνο δημοσια'',
''και ιδιαιτερα γυναικα'',γελασε,''κι εγω το εδειξα παρα πολυ'',''ιδι-
ωτικα'',πριν απο το σωμα,μπροστα,εινσι τα ρουχα,το καλυμα,ο πο-
λιτισμος,πισω από το σωμα τι ειναι;τι κρυβει;τι αποκαλυπτει;το
εινσι του;,''τελειωνεις;κουραστηκα σ'αυτη τη σταση ακινητη το-
ση ωρα;'',μηπως εντελει κανενα σωμα δεν ειναι δυνατον να απει-
κονισθει,ουτε κι αυτης εδω της γυναικας,ειναι μια Ουτοπια,''σε
λιγο θα τελειωσω'',ειπα,το σωμα δεν εχει ορια,συνορα,εκτεινε-
ται,εντος και εκτος,''ελπιζω να μ'εκανες ομορφη'',ειπε η γυναικα,
γελασε
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου