I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-Καραγκιοζης-ολος ο Θιασος επι Σκηνης-Karagiozis- Καραγκιοζης και Αγλαια.ΤΑ ΑΓΛΑΙΣΤΙΚΑ- Η ΚΟΛΛΗΤΗΡΙΚΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ-και ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΤΡΙΚΑ-Καραγκιοζης: Αμπελοφιλοσοφιες-Φυσικος Περι του Σωματιδιου του Higgs- Ραντεβου με την Αγλαια- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}


.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Καραγκιοζης-ολος ο Θιασος επι Σκηνης
.
.
Καραγκιοζης και Αγλαια.ΤΑ ΑΓΛΑΙΣΤΙΚΑ
(Ξεχωριστα αποσπασματικα)-χ.ν.κουβελης
.
Καραγκιοζης:Αγλαια Αγλαιτσα μου
Αγλαια:ντρεπομαι
Καραγκιοζης:αφρατη φρατζολιτσα μου
Αγλαια:παλι στο φαι το μυαλο σου
Καραγκιοζης: μωρε στο ψητο το'χω
.
Αγλαια:(γλυκα)θυμασαι Καραγκιοζακο μου που μου κανες κορτε και μου στελνες
δωρα
Καραγκιοζης:κοτες κλεμενες κατευθειαν απ'το κοτετσι.Ξεχνιουνται αυτα γυναικα-
κι μου
.
Αγλαια:για να σε δω καλα.Μου φαινεται εχεις παχυνει.Καραγκιοζης:παχυνα απο
την πολυ αφαγια.Πηρα πεντε κιλα μειον.
.
Αγλαια:κοιταξε Καραγκιοζη μου ποσο ομορφηνα
Καραγκιοζης:Ωρε τι θεια ομορφια χανω.Δεν βλεπω απο τη πεινα μου
.
Αγλαια:Καραγκιοζη μου να μου παρεις πλυντηριο.Στη σκαφη χαλανε τα νυχια
μου.Με ποναει κι η μεση μου.Θα χαλασει η σιλουετα μου..Καραγκιοζης.
Η Αγλαια μοντελα.
.
Αγλαια:Καραγκιοζη δωσ'μου 100 ευρω.Θελω να παρω ενα φουστανι που μ'αρεσε.
Καραγκιοζης:και μενα μ'αρεσει η πορσε αλλα δεν την παιρνω
Αγλαια:ελα ασε τ'αστεια και δωσ'μου
Καραγκιοζης:να σου δωσω ενα κρεμμυδι .θα κλαψεις που θα κλαψεις.να'χεις
λογο.
.
Αγλαια:μ'αγαπας Καραγκιοζακο μου;Καραγκιοζης:σ'αγαπαω.
(απο μεσα του)που θα το παει το γραμμα;
Αγλαια:δεν ξερεις ποσο με συγκινεις.λατρεια μου.
Καραγκιοζης:(απο μεσα του)σοβαρεψε το πραμα.που το παει το γραμμα;
Αγλαια:Καραγκιοζη μου δωσ'μου 100 ευρω να παρω εκεινο το φουστανι που
μ'αρεσει.
Καραγκιοζης:(απο μεσα του)ωπα.το ξαναειδαμε το εργο.
(δυνατα)αγαπητοι κυριες και κυριοι και παιδια θεατες το εργο ελαβεν τελος.
Να μη το ξαναδουμε και πληρωσω κι απο πανω.
Τωρα να κανω ρεκλαμα.
Αυριο νεα παρασταση με το.εργον:Το καινουργιο φουστανι της Αγλαιας.
Γεια σας και Χαρα σας.
Εις το Επαναδειν και Εις το Επανακουσειν Εις Αυριον τα Σπουδαια.
.
.

 
Καραγκιοζης Μεγαλεξανδρος και ο κατηραμενος οφις-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
Η ΚΟΛΛΗΤΗΡΙΚΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ-και ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΤΡΙΚΑ-χ.ν.κουβελης

Καραγκιοζης:Κολλητηρης!
Κολλητηρης:παρων μπαμπακο
Καραγκιοζης:δεν μου λες παιδι μου 2 και 2 ποσο κανουν;
Κολλητηρης:4
Καραγκιοζης:μπραβο.και 1;
Κολλητηρης:4 και 1; 5
Καραγκιοζης:πολυμπραβο ,βγαζω 1;
Κολλητηρης:5 βγαζω 1;4
Καραγκιοζης:παραπουμπραβο.4 και 1 κοτα;
Κολλητηρης:τιποτα
Καραγκιοζης:πως τιποτα;
Κολλητηρης:δεν κανει τιποτα ,ειναι αριθμοι
Καραγκιοζης:τι λες μωρε και γω περιμενα να πεις πεντε
κοτες ,να φαμε
Κολλητηρης:αφου το σωστο ειναι τιποτα,γιατι να πω λαθος 5 κοτες;
Καραγκιοζης:μωρε το λαθος το κανω εγω,που σε στελνω σχολειο κι αντι να μου
βγεις επιστημονας κλεφτης,θα να μου βγεις..., πειναλεος μαθηματικος και θα
πεινασουμε.
[απευθυνεται προς το αξιοτιμον κοινον]
σωστα;
.
.
ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΤΡΙΚΑ
Καραγκιοζης:τι μου γινεσε Αλεκο;καλα η κυρα Ρωξανη;
Μεγαλεξανδρος:καλα,τους χαιρετισμους,η κυρα Αγλαια;
Καραγκιοζης:παλι εγκυμονουσα,
Μεγαλεξανδρος:να προσεχεις Καραγκιοζη μου .την σημερον ημεραν τα παιδια
ειναι μεγαλον εξοδον
Καραγκιοζης:μωρε και την χθεσινην την τυρινην και την επαυριον,αλλα ας οψεται
ο οφις και η Αγλαια που ειναι αρατε τας πυλας.
κουνελα
.
.


Καραγκιοζης Μεγαλεξανδρος και ο κατηραμενος οφις-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
Καραγκιοζης:
Αμπελοφιλοσοφιες-Φυσικος Περι του Σωματιδιου του Higgs-
Ραντεβου με την Αγλαια-χ.ν.κουβελης
.
Αμπελοφιλοσοφιες

Καραγκιοζης:(σοβαρα)
-βρισκεις αυτο που δεν ψαχνεις
-σ'απαντουν σ' αυτο που δεν ρωτας
-μην εχεις μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου και μικρη για τον αλλον
-αν τα ψαρια ειχαν ποδια θα περπατουσαν στη στερια
-κλεισε τ'αυτια σου στα πολλα λογια των πολιτικων
-αν πεινας σκεψου αυτους που σου στερουν το φαι
-ζεις καλα οταν ξερεις να ζεις καλα
(ωρε τι ειπα!σας κουφανα)-
αυτο ειναι επαγγελμα η φιλοσοφια.
αμπελοφιλοσοφεις και στο'χουν.εισαι καποιος σπουδαιος.δεν εισαι Καραγκιοζης.
Βεβαιως εξαιρουνται οι παροντες.να μην παραξηγηθουμε.
.
Ο Καραγκιοζης Φυσικος περι του σωματιδιου του Higgs

Καραγκιοζης:το σωματιδιο Higgs ειναι σαν τη κολλα τη πατας και κολλας και
δεν κουνιεσαι.κι ειναι σαν να γινεσαι βαρυτερος αποκτας μαζα.πως ειναι,για
να καταλαβεις,να κολλας στα ψητα και στα βραστα κοτοπουλα με μακαρονια
χοντρα και μπολικη σαλτσα και να τρως και να τρως του σκασμου και να χον-
τρενεις μαζικως.κοτοπουλικον κολλημα.για μενα το σωματιδιο του Higgs ειναι
το κοτοπουλο και γενικα το φαι,αυτο μου δινει μαζα οντοτητα υπαρξη.κατα-
νοητον Κολλητηρη.
Κολλητητης:κατανοητοτατον το κοτοπουλο.
.
Ο Καραγκιοζης σε Ραντεβου με την Αγλαια
Αγλαια:(εχει παει πρωτη στο ραντεβου)-(ερχεται καθυστερημενος ο Καραγκιοζης)
γιατι αργησες ;με εστησες 10 ολοκληρα λεφτα.που ησουν;
Καραγκιοζης:σε εστησα;πως σε εστησα; εχεις ρολοι;
Αγλαια:δεν εχω(με παραπονο)γιατι μου πηρες ενα ρολοι για δωρο;.τσιγκουνη.
αργησες και θελεις να δικαιολογηθεις.που γυριζες;
Καραγκιοζης:μην κανεις σκηνες.και μας βλεπουν οι θεατες.θα γελοιοποιηθουμε.
Αγλαια:(κλαψουριζει)μ'εστησες κι εισαι κι απο πανω.ψευτη.
Καραγκιοζης:τωρα γιατι μου χαλας την ιδεολογια.ελα(την αγκαλιαζει)κατα το δικο
μου ρολοι εχω ερθει στο ρανεβου ακριβως,τζαστ εγγλεζικα,μη σου πω και πεντε
λεπτα νωριτερα.
Αγλαια:(ειρωνικσ)μη μου το πεις.εχεις ρολοι;
Καραγκιοζης:κοιταξα αυτο που σου χαρισα(την αγκαλιαζει και τη φιλαει)Αγλαιτσα
μου δεν εχω ρολοι γιατι απο τοτε που σε γνωρισα σταματησε για μενα ο χρονος.
εγινα αχρονος.διαχρονικος στα μορφωμενα.
Αγλαια:(ναζιαρικα)αυτα μου κανεις και με ριχνεις.και σ'αγαπαω.
Καραγκιοζης:επειδη ξεχασα πανω στη βια μου και δεν πηρα πανω μου λεφτα
και μαλλον αναβαλονται οι λουκουμαδες σου παμε λεω γω στο σπιτι να σε
τραταρω για τα περαιτερω...κολλητηρια!
Αγλαια:(γελαει)εισαι ενας πονηρος εσυ!(τον αγκαλιαζει)παμε αγαπη μου.
Καραγκιοζης:ολοταχως!χωρις καθυστερηση!
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου