I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-Τα μικρα Καραγκιοζικα μου-ο Καραγκιοζης Karagiozis- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

ο Καραγκιοζης Karagiozis-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
,
,
Τα μικρα Καραγκιοζικα μου-χ.ν.κουβελης

-1-
Κολητηρης:πατερα θα γινω πλουσιος
Καραγκιοζης:πως;για καντο λιανα
Κολητηρης.απο συριο στο σχολειο θ'αρχισουμε το μαθημα της Οικονο-
μιας του Χρηματος και του Κερδους
Καραγκιοζης:απο αυριο σου κοβω το σχολειο.και θα μαθεις την Οικονο-
μια της Πενιας.

-2-
Χατζηβατης:Καραγκιοζη εισαι απολιτιστος.
Καραγκιοζης:για πες κι αλλα
Χατζηβατης:εισαι οπισθοδρομικος
Καραγκιοζης:(του ριχνει μια σφαλιαρα.φαπ)για πες τωρα τι ειμαι;\
γρουσουζη
Χατζηβατης:εισαι βαρβαρος
Καραγκιοζης:γιατι μωρε ειμαι βαρβαρος οπισθοδρομικος και βαρβαρος;
Χατζηβατης:να ολοι εχουν φεισμπουκ κι εσυ δεν εχεις
Καραγκιοζης:ποιοι ολοι;
Χατζηβατης:εγω ο Διονυσιος ο Σταυρακας ο Μορφονιος η Βεζυροπουλα με-
χρι κι ο βλαχος ο μπαρμπα Γιωργος εχει
Καραγκιοζης:το φεισμπουκ τρωγεται ειναι σαν το χαμπουργκερ να που'μαι;
αν ειναι να εχω να τρωω
Χατζηβατης:χα χα.δεν καταλαβες.δεν ειναι φαγητο.ειναι αυλο.ειναι στο ιντερ-
νετ .στο διαδικτυο.κανεις φιλους επικοινωνεις μαζι τους.κανεις λαικ.κανεις
γνωριμιες.ειναι το αβαντ γκαντε του συγχρονου ανθρωπου
Καραγκιοζης:κι εγω ειμαι συγχρονος ανθρωπος;
Χατζηβατης:πολυ συγχρονος.επικαιρος.
Καραγκιοζης:με κολακευεις μπαγασα.αντε να εκσυγχρονισθω να ειμαι της μοδος.
Χατζηβατης:α.ξεχασα.και η Αγλαια εχει φεισμπουκ
Καραγκιοζης;τοτε ξεχασε το.ειπαμε για τη Βεζυροπουλα οχι για την Αγλαια.φαι ξαναζεσταμενο.πειναμε που πειναμε.αλλα για κατι το υψηλοτερον.το πολιτισμε-
νον.οχι το οπισθοδρομικον

-3-
Σταυρακας:(τραγουδαει)
κατω στα λεμοναδικα εγινε φασαρια
δυο λεμοναδες πιασανε που καναν τη κυρια
Καραγκιοζης:ο Σταυρος.κατσε θα σπασουμε πλακα.(τον πλησιαζει και φωναζει)
γεια σου Σταυρο μαγκα και καραμπουζουκλη της πιατσας.τι ντερτια εχομεν την
σημερον ημεραν
Σταυρακας:ασε αδερφακι.τις μαυρες και πολυ σκουρες μου.μου τι πεσανε δυο
φιογγοι και τους εδεσα φιογκους.
Καραγκιοζης:μη μου το πεις;φοβουμαι.πολυ μοβορικο.
Σταυρακας:ναι για.για μια υποληψη ζουμε στη κενωνια.
Καραγκιοζης:συμφωνω και επαυξανω.για καθαρο προσωπατο στην πατο κοι-
νωνια.και δε μου'λες τι θελανε τα ψευτομαγκακια;
Σταυρακας:να κατι χοντρα να 'πουμε και τους τα' κανα λιανα
Καραγκιοζης:για λιανισε τα να μπουμε στο κατανοητον
Σταυρακας:να.ποιος κουμανταρει στη πιατσα.μεσες ακρες.
Καραγκιοζης:και καθαρισες;μεσες ακρες
Σταυρακας:μια και δια παντος.τους φιογκαρα
Καραγκιοζης:γι'αυτο σε παω.δεν εισαι παλληκαρι της φακης.ε;τζιμανης και σενιος
και δεν ξηγιεσε το σκαρτο
Σταυρακας:ποτες των ποτων αδερφακι Καραγκιοζη.παω να βολταρω τα περιξ
Καραγκιοζης:στο καλο και να προσεχεις τις λακουβες
(φευγει ο Σταυρος)
μωρε τι λεπτο γαζωμα στο ειρωνικον του τραβηξα του ψευτομορτη;
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου