I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

PAINTING -GREEK--τα γραμματοσημα μου-2014-ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΛΑΙΚΟΙ-Αδωνις και Αφροδιτη -Γεωργιος Καραισκακης- PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]

.
.
PAINTING -GREEK-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
 -τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

-ΟΙ  ΜΕΓΑΛΟΙ ΛΑΙΚΟΙ
-Αδωνις και Αφροδιτη
-Γεωργιος Καραισκακης 

1-2 -τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Κουρος-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Τα Μεγαλα Λαικα-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Ακης Πανου-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Αποστολος Χατζηχρηστος-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Βασιλης Τσιτσανης-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Γιαννης Παπαιωαννου -τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Γιωργος Ζαμπετας -τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Γιωργος Μητσακης-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Γιωργος Μπατης-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Ευτυχια Παπαγιαννοπουλου-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Μανωλης Αγγελοπουλος -τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Μανωλης Χιωτης-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Μαρκος Βαμβακαρης-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Πανος Γαβαλας -τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Ριτα Σακελλαριου-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Στελιος Καζαντζιδης -τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Αδωνις και Αφροδιτη-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

 Γεωργιος Καραισκακης-τα γραμματοσημα μου-2014-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου