I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-χαρτης Μαχαιρας Ξηρομερου- map Macheras Xiromerou Greece- ΠΕΡΙΠΟΥ.ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.
χαρτης Μαχαιρας Ξηρομερου
map Macheras Xiromerou Greece

https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CE%B1%CF%87%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%9E%CE%B7%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%85/376333055769386

ΠΕΡΙΠΟΥ.ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ-χ.ν.κουβελης

Ειμαι σ'ενα σπιτι διοροφο με θολο και με εξωτερικη πετρινη σκαλα με λοντζα
και θεα ως περα και με αυλη και κληματαριες που τη σκιαζουν και λουλουδια
κι ανθισμενα τριανταφυλλα και πουλια που κρυβονται στα κλαδια εδω γεννη-
θηκα εγω και τ'αδερφια μου εδω γεννηθηκε ο πατερας μου κι ο πατερας του εδω
προσκυνησε νυφη η μανα του κι η μανα μου και με τιποτα στο κοσμο δεν αλλαζω
αυτο το μερος το δικο μου
[— στην τοποθεσία Μαχαιρας Ξηρομερου].
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου