I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

GREEK POETRY-Φουστινες,το συμμετρικο αρωμα του αγρου-ανθη ροδακινιας- ο Οδυσσεας αγγιζοντας με το βλεμμα του τη βαρκα τη μεταμορφωσε σε ταξιδι- εντυπωσεις παρα θιν αλος-η Υπεροχη Χρωματικη Παρουσια του Τοπου μου-Ξηρομερο- POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.
.
GREEK POETRY-Φουστινες,το συμμετρικο αρωμα του αγρου-ανθη ροδακινιας-
ο Οδυσσεας αγγιζοντας με το βλεμμα του τη βαρκα τη μεταμορφωσε σε ταξιδι-
εντυπωσεις παρα θιν αλος-η Υπεροχη Χρωματικη Παρουσια του Τοπου μου-Ξηρομερο-
POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
.

Φουστινες,το συμμετρικο αρωμα του αγρου-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

υπεροχο λεπτο αρωμα
που διαλυει το φως
.
.

ανθη ροδακινιας-Μαχαιρα-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ανθη ροδακινιας ραντιζουν τον.υπνο σου
μ'ολοασπρα ονειρα
.
.



νυχτωνοντας στο λιμανι-Αστακος[2009]-Αστακος-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ο Οδυσσεας αγγιζοντας με το βλεμμα του τη βαρκα τη μεταμορφωσε σε ταξιδι
.
.



εντυπωσεις παρα θιν αλος-στα Βαρκα-Αστακος[2009]-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
[περισσοτερες φωτογραφιες στο facebook μου Christos Couvelis]

εντυπωσεις παρα θιν αλος

παρα θιν αλος το αναγλυφο πατημα του γλαρου στην αμμο,οριο στεριας και νερου,
το λαμπερο πλαγιασμα του φωτος,οι μορφες των τυχαιων συμπτωσεων, στη δια-
φανεια η ελαχιστη αισθητικη
.
.
.



η Υπεροχη Χρωματικη Παρουσια του Τοπου μου-Ξηρομερο-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
[περισσοτερες φωτογραφιες στο facebook μου Christos Couvelis]

η Υπεροχη Χρωματικη Παρουσια του Τοπου μου

η υπεροχη μεταφυσικη περιεργεια του χρωματος.στο καταπληκτικο εργοστασιο
της Φυσης.Το Προσωκρατικο Περιβαλλον.η Ουσια.η Πρωτη Αρχη.το Ειναι.
εσενα με ποση συμμετρια να σε δωρισω
και ποση ομορφια;
χιλια ματια χιλιες αισθησεις δεν φτανουν.
Χρωμοφορος ο Τοπος μου.
Αξιον Εστι η Ωραιοτητα
.
.

η λευκη καθαροτητα της Ανοιξης-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου