I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ο Καραγκιοζης μου-το Θεατρο Σκιων- (αποσπασματα)- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ο Καραγκιοζης μου-το Θεατρο Σκιων-
(αποσπασματα)-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

ο Καραγκιοζης μου-το Θεατρο Σκιων-χ.ν.κουβελης

(αποσπασματα)
Αλεξανδρος:βαρα Καραγκιοζη το φιδι.βαρατο δυνατα.
Καραγκιοζης:ποιο φιδι Αλεκο μου;που;ποτε;
Αλεξανδρος:το φιδι του δανεισμου
Καραγκιοζης:και τι θα κερδισω Αλεκο μου;
Αλεξανδρος:τη δραχμη
Καραγκιοζης:σωθηκαμε.Και συ τι θα κερδισεις Αλεπου μου;
Αλεξανδρος:τη δοξα.την εξουσια
Καραγκιοζης:τοτε θ'αφησω το φιδι και θα βαραω εσενα. Αλεκο μου

εφοριακος:εχεις σπιτι
Καραγκιοζης:εχω φτωχεια
εφοριακος:εχεις κοτερο
Καραγκιοζης:εχω φτωχεια
εφοριακος:εχεις οικοπεδα
Καραγκιοζης:εχω φτωχεια
εφοριακος:εχεις αυτοκινητο
Καραγκιοζης:εχω φτωχεια
εφοριακος:εχεις καταθεσεις
Καραγκιοζης:εχω καρπαζια για σενα
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου