I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Yo no evoluciono, yo soy-Pablo Picasso-c.n.couvelis- -Εγω δεν εξελισομαι,Εγω ειμαι-Παμπλο Πικασο-χ.ν.κουβελης- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Yo no evoluciono, yo soy-Pablo Picasso-c.n.couvelis-
-Εγω δεν εξελισομαι,Εγω ειμαι-Παμπλο Πικασο-χ.ν.κουβελης-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

on Pablo Picasso's -Guernica-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


on Pablo Picasso's -Guernica-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


Pablo Picasso-Portrait d'Olga dans un fauteuil and a cubist woman-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης













Yo no evoluciono, yo soy-Pablo Picasso-c.n.couvelis
Εγω δεν εξελισομαι,Εγω ειμαι-Παμπλο Πικασο-χ.ν.κουβελης

ΔΕΝ ΕΞΕΛΙΣΟΜΑΙ.ΥΠΑΡΧΩ
.
PICASSO' S MYTHS-ΠΙΚΑΣΟ ΜΥΘΟΙ
[μεταφραση χ.ν.κουβελης]
.
το πληρες ονομα του Picasso:Continua Cambio
Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios
Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Clito Ruíz y Picasso
.
η πρωτη λεξη που προφερε ηταν lapiz,στα ισπανικα το μολυβι
.
PICASSO' S MYTHS-ΠΙΚΑΣΟ ΜΥΘΟΙ
[μεταφραση χ.ν.κουβελης]
.
Para dibujar hay que cerrar los ojos y cantar.
Για να σχεδιασει καποιος πρεπει να κλεισει τα ματια και να τραγουδησει
.
Yo no pinto lo que veo, pinto lo que siento.
Εγω δεν ζωγραφιζω αυτο που βλεπω,ζωγραφιζω αυτο που αισθανομαι
.
La inspiración existe, pero tiene que encontrarte trabajando.
Η εμπευση υπαρχει,αλλα ειναι για να σε συναντησει δουλευοντας
.
La calidad de un pintor depende de la cantidad de pasado que lleve consigo.
Η ποιοτητα του ζωγραφου εξαρταται απο την ποσοτητα του παρελθοντος που
μεταφερει μαζι του
.
Yo hago lo imposible, porque lo posible lo hace cualquiera.
Εγω κανω το αδυνατο,γιατι το δυνατο το κανει οποιοσδηποτε
.
La fotografía vino a tiempo para liberar la pintura de toda literatura, de la
anécdota,e incluso del tema.
Η φωτογραφια ηρθε στην ωρα για να απελευθερωσει την ζωγραφικη απ'ολη
τη λογοτεχνια,απ'τις ιστοριες,και ακομη απο το θεμα
.
Pintar es otra manera de llevar un diario.
Να ζωγραφιζεις ειναι ενας αλλος τροπος να κρατας ενα ημερολογιο
.

La enseñanza académica de la belleza en una superchería. El Arte no consiste en
la aplicación de un canon de belleza sino en lo que el instinto y el cerebro son
capaces de concebir más allá de ese canon.
Η ακαδημαικη εκπαιδευση της ομορφιας ειναι μια απατη.Η τεχνη δεν συνισταται
στην εφαρμογη ενος κανονα της ομορφιας,αλλα σ'αυτο που το ενστικτο και το
μυαλο ειναι ικανα να συλλαβουν περα απ'αυτον τον κανονα
.
El arte es una mentira que nos acerca a la verdad.
Η τεχνη ειναι ενα ψεμα που μας πλησιαζει στην αληθεια
.
La pintura es más fuerte que yo, siempre consigue que haga lo que ella quiere.
Η ζωγραφικη ειναι πιο ισχυρη απο μενα,παντοτε συμβαινει να γινεται αυτο
που αυτη θελει
.
Un pintor es un hombre que pinta lo que vende.
Un artista, en cambio, es un hombre que vende lo que pinta.
Ενας ζωγραφος ειναι ενας ανθρωπος που ζωγραφιζει αυτο που πουλαει.
Ενας καλλιτεχνης,αντιθετα,ειναι ενας ανθρωπος που πουλαει αυτο που
ζωγραφιζει
.
Todo niño es un artista. El problema es cómo mantenerse siendo niño una vez
que se ha crecido.
Καθε παιδι ειναι ενας καλλιτεχνης.Το προβλημα ειναι πως να διατηρηθει παιδι
μιας και θα εχει μεγαλωσει
.
Por desgracia uso las cosas según me lo dicta mi pasión.
Δυστυχως εγω χρησιμοποιω τα πραγματα συμφωνα πως
μου το προσταζει το παθος μου
.
La pintura no ha sido hecha para decorar los departamentos.
Es un instrumento de guerra ofensiva y defensiva contra el enemigo.
Η ζωγραφικη δεν ειναι καμωμενη για να διακοσμει τα διαμερισματα.
Ειναι ενα οργανο επιθεσης και αμυνας εναντια στον εχθρο
.
Pintar como los pintores del renacimiento, me llevó unos años, pintar como
los niños me llevó toda la vida.
Να ζωγραφιζω οπως οι ζωγραφοι της αναγεννησης μου πηρε μερικα χρονια,
να ζωγραφιζω οπως τα παιδια μου πηρε ολοκληρη τη ζωη
.
Pero recuerda, la única persona que te acompaña toda la vida eres tú mismo.
¡Mantente vivo, hagas lo que hagas!
Αλλα να θυμασαι,το μοναδικο προσωπο που σε συνοδευει ολη τη ζωη εισαι
εσυ ο ιδιος.
Κρατησου ζωντανος!κανε αυτο που κανεις!
.
El principal enemigo de la creatividad es el buen gusto.
Ο κυριος εχθρος της δημιουργηκοτητας ειναι το καλο γουστο
.
En cuestiones de pintura un experto sólo puede dar malos consejos a un pintor,
por eso he renunciado a intentar juzgarme.
Σε ζητηματα ζωγραφικης ενας ειδικος  μπορει μονο να δωσει κακες συμβουλες
σ'εναν ζωγραφο,γι'αυτο εχω παρατησει τη προσπαθεια να κριθω εγω ιδιος
.
Yo no digo todo, mas pinto todo.
Εγω δεν λεω τα παντα,αλλα ζωγραφιζω τα παντα
.
Cuando se es joven de verdad, se es joven para toda la vida.
Οταν εισαι αληθινα νεος,εισαι νεος για ολη τη ζωη
.
Este cuadro mío habría causado ya su efecto aunque yo lo encerrase bajo
sellos o lo quemase.
Αυτο το καδρο μου θα ειχε προκαλεσει και τωρα το αποτελεσμα του ακομα
κι αν το ειχα το ειχα κλεισει με σφραγιδες η' το ειχα καψει
.
Yo no evoluciono, yo soy.
Εγω δεν εξελισομαι,Εγω ειμαι
.
.
ΔΕΝ ΕΞΕΛΙΣΟΜΑΙ
ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου