I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Ηρακλης Μαινομενος- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Ηρακλης Μαινομενος-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Ηρακλης-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
.
.
Ηρακλης Μαινομενος-χ.ν.κουβελης

Ημερολογιο,ημερομηνια και ωρα δεν υπαρχει στις καταγραφες,τα φυλλα,15χ20εκ.
ειναι ανακατα,τα περισσοτερα σε καποια σημεια σχισμενα,καποια καμενα,και
μουτζουρωμενα,ακανονιστος γραφικος χαραχτηρας,
.
[αποσπασματα]
...
-δεν εχω καθρεφτη στο δωματιο,δεν το επιτρεπουν,δεν ξυριζομαι,αρνουμαι να
πλυθω,μια δυο φορες που προσπαθησαν με τη βια αντεδρασα και τους κλωτσισα,
πεντε μερες τωρα μ'εχουν αφησει ησυχο,
-εμαθα γρηγορα το ρολο μου,ο σκηνοθετης ειναι ευχαριστημενος,καναμε πολλες
προβες,μεθαυριο Κυριακη στο θεατρο του Ιδρυματος θα παιχτει η πρεμιερα του
εργου
-το απογευμα ειχα επισκεψη,ηρθε ο δικηγορος μου,μου ειπε να μην ανησυχω,πως
ολα θα πανε καλα και θα βγω συντομα
-ιδρωνω συχνα,ζεστενομαι σαν να καιγεται ολο το κορμι μου,το μυαλο μου σταματαει,
η μνημη μου με βασανιζει,βλεπω τα παντα καθαρα,τα ζω τα γεγονοτα,μια,δυο,τρεις
φορες,απειρες,τις νυχτες δεν εχω υπνο,οταν εξαντλημενος κοιμαμαι φωναζω,ουρλιαζω
λενε,εχω τρεις μερες να κλεισω ματι,μια εξαψη δεν μ'αφηνει να ησυχασω,ακουω φωνες,
πολλες φωνες,αλλοτε ακουω καθαρα,κι αλλοτε δεν ξεχωριζω τι λενε
-δυο ωρες μενουν για τη θεατρικη παρασταση,νιωθω μεγαλη ενταση,η καρδια μου χτυπαει
δυνατα,το κεφαλι μου ποναει,παει να σπασει,
...
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου