I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -WoodyAllenιζοντας- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-WoodyAllenιζοντας-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.








Woody Allen-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης


WoodyAllenιζοντας-χ.ν.κουβελης

-μας λεγανε να μην βλεπουμε σινεμα γιατι χαλανε τα ματια,ανοησιες,τοτε πως
δικαιολογηται η μεγαλη μυωπια με την οποια γεννηθηκα

-παντα το ονειρο μου ειναι να γινω γκανγκστερ,γι'αυτο και αλλαξα τ'ονομα μου
σε Woody Allen στα 17 μου

-απο τον Βαγκνερ προτιμω τον Γκερσουιν,απ'το να εισβαλω στη Βαρσοβια προτιμω
να φιλησω ενα κοριτσι

-εγω δεν εχω κανενα προβλημα να πιστεψω στις ιδεολογιες,αυτες αυτοδιαψευδονται

-κανουμε λαθος οτι η πραγματικοτητα δεν εχει φαντασια,μα η πραγματικοτητα ειναι
φανταστικη

-θα ηθελα να κινηματογραφισω τα ονειρα που βλεπω τη νυχτα αν εβρισκα συνεργειο
να το κανω επι τοπου

-καλλιτερα που δεν γνωριζουμε το μελλον γιατι δεν θα ζουσαμε στο παρον

-καποιος με ρωτησε γιατι κανω σινεμα,του απαντησα αμεσως μα για να με ρωτησεις

-δεν μπορω να καταλαβω γιατι η αληθεια σχετιζεται με το ψεμμα,αφου εχουν παρει
διαζυγιο λογω ασυμφωνιας

-διαβασα μια κριτικη για μια ταινια μου,στο τελος δεν θυμομουν ποιος ηταν ο σκηνοθετης
της

-φυσικα και αγαπαω την Νεα Υορκη,θα μπορουσα μαλιστα να την παντρευτω

-πολλοι ασημαντοι ηχοι κανουν την Τζαζ να ειναι υπεροχη,ακριβως οπως γινεται με μια
ομορφη γυναικα

-η τηλεοραση φυσικα και ειναι ωραιοτατο επιπλο αρκει να μην την ανοιγεις

--η Αμερικη πιστευει  ως ο κοσμος ειναι ενα ορφανο που πρεπει να το προστατεψει

-οι βλακες ειναι πιο ενδιαφεροντες,με κανουν να σκεφτομαι
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου