I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΡΑΜΠΑΛΙΖΕΤΑΙ-KARAGIOZIS IS TRUMPing- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΡΑΜΠΑΛΙΖΕΤΑΙ-KARAGIOZIS IS TRUMPing-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

[Θεατρο Σκιων ο Καραγκιοζης]
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΡΑΜΠΑΛΙΖΕΤΑΙ-KARAGIOZIS IS TRUMPing-χ.ν.κουβελης
https://youtu.be/0qggquOMe0k

Ανοιγει η αυλαια του Καραγκιοζη
ο Καραγκιοζης κανει μπροστα στη παραγκα του τραμπαλα με το Κολλητηρη και τραγου-
δουν
Καραγκιοζης:Τραμπ  Τραμπ Τραμπαλιζομαι
ελα Κολλητηρη μου παμε,
Χι κατω λα πανω ρι κατω
Κολλητηρης:Χι
Καραγκιοζης:λα
Κολλητηρης:ρι
Καραγκιοζης:οκει γκουντ Τραμπ Τραμπ Τραμπαλιζομαι
Κολλητηρης:Χι κατω
Καραγκιοζης:λα πανω
Κολλητηρης:ρι κατω
Καραγκιοζης:βερι φαιν Τραμπ Τραμπ Τραμπαλιζομαι
Εμφανιζεται ο Χατζηαβατης
Χατζηαβατης:Καραγκιοζη τι παλιμπαιδιακισματα ειν'αυτα;κοτζαμ γαιδαρος
Καραγκιοζης:Χατζατζαρη μου δεν ειναι παιδιακλαμπατσιμπανα αλλα
Τραμπ Τραμπ Τραμπαλισματα,
λετς γκοου Κολλητηρης,αναδερ ταιμ,
Κολλητηρης:Χι κατω
Καραγκιοζης:λα πανω
Κολλητηρης:ρι κατω
Χατζηαβατης:παει σου'στριψε η βιδα,να σε δει γιατρος
Καραγκιοζης:δεν μου στριψε η καραβιδα μωρε γρουσουζη,αλλα η Τραμπαβιδα
Χατζηαβατης:δηλαδη δηλαδη;τι εννοει ο ποιητης;[ειρωνικα]
Καραγκιοζης:τι πιο μαγγιορος απο μενα ειναι ο Τραμπ;
Χατζηαβατης:φυσικα και ειναι,συγκρινεσαι;
Καραγκιοζης:ρε εγω ειμαι Τραμπαριφας,δεν ειμαι;
Χατζηαβατης:εισαι,Εχεις ουρανοξυστη;
Καραγκιοζης:εχω παραγκα χαμοξυστη
Χατζηαβατης:εισαι μεγιστανας;
Καραγκιοζης:ειμαι λιμοστανας
Χατζηαβατης:εχεις τρεις γυναικες στο ενεργητικο σου;
Καραγκιοζης:την Αγλαια πρεσεντ παθητικως και δυο φιουτσουρ προσεχως ενεργητικως
Χατζηαβατης:και θελεις να γινεις πλανηταρχης;
Καραγκιοζης:γιατι δεν ειμαι πλανης και πλανητας; θα κοτσαρω στο τελος κι ενα
αρχης,πως λεμε πατριαρχης και να'μαι φρεσκος φρεσκος πρεσεντ πλανηταρχης
Χατζηαβατης:και ξερεις να κυβερνας τον κοσμο;να αρχεις τον πλανητη;
Καραγικοζης:βεβαια και ξερω να αρχω,πλανητες δος μου μενα και του αρχω στο
αναψε σβησε
Χατζηαβατης:πως; για ν'ακουσω[ειρωνικα]
Καραγικοζης:να,σιγκα το ντισκολο
φερστ,οι φτωχοι φτωχοτεροι
σεκοντ,οι πλουσιοι πλουσιοτεροι
και θιρντ:Γουορ ιζ γκουντ μπιζνες,Πις ιζ νο γκουντ μπιζνες
Χατζηαβατης:δηλαδη;καν'το λιανα,δεν ξερουν ολοι σαν εσενα αγγλοσαξονικα
Καραγικοζης:α να σε αγγλοσαξω,
Πολεμος Καλη Μπιζνα Ειρηνη οχι  Καλη Μπιζνα
War is Good Business ,Peace is not Good Business
Χατζηαβατης:και θα βαλεις βεβαια χερι σε ολον τον πλανητη
Καραγικοζης:πρωτα πρωτα σιουρ θα βαλω χερι σε κανα φουρνο γιατι τραμπαζαλιζομαι
της πεινας
Χατζηαβατης:πειναλα ε πειναλα
Καραγικοζης:και σε κανα Μακ Ντοναλντς,τι τζαμπα τραμπαλιζομαι;οκει;
Χατζηαβατης:ενταξει,καταλαβα σιγουρα θα φας ξυλο
Καραγικοζης:πρωτα πρωτα σιουρ θα δειρω εσενα γρουσουζη πλανητικα,μη δεις καποιον
να προοδευει αμεσως  τραμπουκερνεις
Καραγικοζης:κομ Κολλητηρη μου λετς γκοου
Τραμπ  Τραμπ Τραμπαλιζομαι
Χι νταουν λα απ  ρι νταουν
[τραγουδουν]
Καραγκιοζης:Χι νταουν
Κολλητηρης:λα απ
Καραγικοζης:ρι νταουν νοκ αουτ

πεφτουν απ'τη τραμπαλα και οι δυο και κλεινει η αυλαια
.
.
.
[Θεατρο Σκιων ο Καραγκιοζης]
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΡΑΜΠΑΛΙΖΕΤΑΙ-KARAGIOZIS IS TRUMPing-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis
.

.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου