I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Τα πολλαπλά πρόσωπα της επανάστασης του Νικου Ζαχαριαδη- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Τα πολλαπλά πρόσωπα της επανάστασης του Νικου Ζαχαριαδη-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Τα πολλαπλά πρόσωπα της επανάστασης του Νικου Ζαχαριαδη-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Εγω ο Νικολαι Νικολαγιεβιτς Νικολαγιεφ εδώ στο Σουργκουτ της Σιβεριας σε μειον 52
βαθμούς Επανάστασης την 1 Αυγουστου το 1973 απαγχονιζομαι ως αντικομματικος
ως σεχταριστης,ως σοβινιστης,ως διπλός πράκτορας,ως ύποπτος για τα πεπραγμένα
μου στο Νταχαου,ως υποκινητής προσωπολατρειας,ως ο φανατικος κελευστής του
οπλου παρά πόδας,ως ηθικός αυτουργός της δολοφονίας του Νικου Μπελογιαννη,
της δολοφονίας και της κακοσυκοφαντησης του Νικου Πλουμπιδη,ως κύριος υπαίτιος
του χαρακτηρισμού υπόπτου και τυχοδιωκτου του Αρη Βελουχιωτη η' Θαναση Κλαρα
η' Μιζέρια,επιπλεον ένοχος για την αποχή στις εκλογές,για τη σφαγή στο Λιτοχωρο,
για την συμμετοχή στο δημοψήφισμα,για τον θρησκευτικό μου ζήλο στο κόμμα,για
τη συμμόρφωση μου στη συμφωνία της Βαρκιζας,ακόμη ως εφευρέτης της θεωρίας
των δύο πόλων,επισης για την αποκαθήλωση του Μάρκου Βαφειαδη από τον Δημοκρατικό
 Στρατό,για τη διαγραφη μελών,για τον μη δημοκρατικό εσωκομματισμο,για το όνομα
του γιου μου Ιωσηφ Σταλιν,για τον εγκλεισμό μου στις φυλακες της Κερκυρας στην Ακτίνα θ',
για το Γεντι Κουλε,για τις πέντε αποδράσεις μου,για τις τρεις απεργίες πείνας,για την μη
μετακίνηση μου,για την 24ωρες παρακολούθησης μου,για την μη επανοδο μου στην Ελλαδα,
για την απαγόρευση της δικης μου στην Αθήνα στη πατριδα,για τα αρχεία Νικου Ζαχαριαδη
που δεν θ'ανοιξουν μέχρι το 2029 μ.Χ,γιατι δουλεψα 15 χρόνων στο γαλλικό Μονοπώλιο
Καπνού Ρεζι στη Νικομηδεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και γιατί στο λιμάνι της
 Κωνσταντινουπολης δουλεψα λιμενεργατης αχθοφόρος και σε ρυμουλκά πλήρωμα
με τους αναρχοσυνδικαλιστες της Πανεργατικης και γιαυτό εμεινα αμόρφωτος αγράμματος
σοσιαλιστης διεθνιστης άγριος βάρβαρος homme de la world revolution,παρακαλω
ειδοποιηστε τον Σηφακο μου,οποιον εσείς νομίζετε,εγω ο Έλληνας Σοσιαλιστης
Κομουνιστης Σεχταριστης Νικολαος Ζαχαριαδης του Παναγιωτη από τη Ρουμελη και της
Ερατως από τα Αδανα γεννημένος στην Ανδριανουπολη το 1903 κρεμασα από τα ξύλινα
δοκάρια της καλύβας μου εδώ στο Σουργκουτ της Σιβεριας τα σχοινιά με τις θηλειες,
σε κάποια απ'αυτες θα κρεμαστω,μενει να μαντευσετε από ποια,ο φύλακας μου,βλεπω
τεράστιο το μοναδικό του μάτι,ως Πολυφημος,με παρακολουθει ,σιγουρος για τη πράξη
μου,αταραχος,αλλωστε ή θερμοκρασία είναι μείον 52 βαθμούς Επανάστασης,μια ανακούφιση
γι'αυτον θα είναι το τηλεγράφημα:
"Την σήμερον 1ην Αυγουστου 1973 απηγχονισθη Εαυτόν ως επροδικασεν την τεταρτην
απογευματινην εις Σουργκουτ Σιβεριας ο Νικολαι Νικολαγιεβιτς Νικολαγιεφ η' Νικος
Ζαχαριαδης η' Ιωσηφ Σταλιν ,σεχταριστης ταξικός εχθρος,στοπ"
Θα ήταν βλασφημία,η' ύβρις,και μάλλον λίαν επικίνδυνο να έγραφε σοσιαλιστης
διεθνιστης,Αυτος μας Οδηγεί,
Εμείς,δεν ξεγελιομαστε,ξερουμε τις Αντιφάσεις της Ουτοπιας
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου