I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -ΕΠΙΛΟΓΕΣ-Μασκα-Νικος Σκαλκωτας Nikos Scalkotas- Συλλογισμοί ενός σκυλου- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-ΕΠΙΛΟΓΕΣ-Μασκα-Νικος Σκαλκωτας Nikos Scalkotas-
Συλλογισμοί ενός σκυλου-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ-χ.ν.κουβελης



Μασκα[ελληνικη]-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Μασκα-χ.ν.κουβελης

εβγαλε τη μάσκα,εμφανίστηκε η πραγματική μάσκα,οταν τη συνειθισε την έβγαλε,φόρεσε
μια στη τύχη,δεν του πηγενε,την άλλαξε με άλλη,αυτή τον ικανοποίησε,αργοτερα αλλαξε
γνωμη,ομως βαρέθηκε η' αδιαφορισε να τη βγάλει,μέχρι που ξέχασε πιο ήταν το αληθινό
του πρόσωπο,βέβαια όλοι τον γνώριζαν με αυτο, μάλλον,δεν τους ένοιαζε η μάσκα του,
ετσι κι αλλιώς κάποια θα φορούσε,τι αυτή τι εκείνη,κι αυτοί μήπως δεν φοράνε αυτές
που εκεινος δεν καταδεχεται να φορεσει;το κάνουν από αντίδραση σ'αυτον, νομίζουν,πως
επαναστατουν,πως έτσι θα ξεφύγουν από τον φαύλο κυκλο των προσωπιδων, ξέρει
πως μεταιοπονουν,κι αυτός κάποτε στη θέση τους ήταν,το ίδιο αισθάνονταν,αγνωριστος



Νικος Σκαλκωτας Nikos Scalkotas-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

στο τελευταίο αναλόγιο της Κρατικής ορχήστρας,το κοντσέρτο για βιολί του Μπετόβεν,
μπορεί να σκεφτεί,έχει το χρόνο ,τη δωδεκαφθογγικη μεταγραφή του,ξέρει τι θα πουν,
ασάφειες,ασύνδετα,μουσικη αδιαφορία,εδώ έχει το χρόνο να σκεφτεί την επιστροφή
του Οδυσσέα,αυτή η διεση της νοτας,μια οκταβα πιο πάνω,η Ματιλντε είχε δίκιο,το μέρος
αυτό παίζεται έτσι,αν και δεν υπακουει συμφωνεί,αυτοί βέβαια,το ξέρει,θα διαφωνήσουν,
αλλά δεν είναι μουσικοί για να τον ενοχλει,ο Σενμπεργκ έλεγε 'αυτο και εδώ και εκεί είναι
ίσο,αρκεί να είναι εκεί η' εδω'



Συλλογισμοί ενός σκυλου-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ο κόσμος αρχίζει από εκεί που τελειώνει ο δικός μου κόσμος.εκεινο είναι το δέντρο.το
γνωρίζω.κάθε μέρα το βλέπω.Ίδιο μου φαίνεται.κι εγώ νομίζω πως είμαι ιδιος.επειδη με
γνωρίζουν αμέσως.λένε 'αυτος είναι.οχι αλλος',εγώ πάλι νομίζω πως συνεχώς αλλάζω,και
δεν κάνω λάθος,ότι βλέπουν ειναι πολυ διαφορετικό από ότι εγώ είμαι,πάντα επιστρέφω
στο δικό μου μέρος,είναι μία συνήθεια,αύριο θα σκέφτομαι με άλλο τρόπο,κάθε μέρα
σκέφτομαι με άλλο τρόπο,που την επόμενη δεν θυμαμαι
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου