I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -[Ανθρωπινα Εσωτερικα] Για κάποιον ελπίζω να είμαι ‘’έμπνευση’’- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-[Ανθρωπινα Εσωτερικα]
Για κάποιον ελπίζω να είμαι ‘’έμπνευση’’-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

inwards to-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

[Ανθρωπινα Εσωτερικα]
Για κάποιον ελπίζω να είμαι ‘’έμπνευση’’


!!!.... κατάλαβα ότι μου έκανες block αν και δεν ξέρω γιατί... τέλος πάντων εγώ βρήκα άλλον
τρόπο να σου γράψω, όχι γιατί θέλω να στα ''πρήξω'' αλλά γιατί δεν μου αρέσει να αφήνω
πράγματα στη μέση...
('Ασε με να σου πω αυτά που έχω και μετά σβήσε με.) Έλεγα λοιπόν ότι έτσι εξηγείται η λατρεία
μου για τις τέχνες...την ποίηση, την λογοτεχνία την ζωγραφική, το χορό κ.λ.π. Αργότερα (πολύ αργότερα) λοιπόν όταν πλέον και εγώ η ίδια αντίκριζα  στον καθρέφτη μου τον ''κύκνο''(που οι περισσότεροι πια έβλεπαν) άρχισα να εναρμονίζω την εξωτερική με την εσωτερική ομορφιά μου...
Να θυμάσαι βέβαια ότι είμαι ''Μαύρος Κύκνος'' (Νομίζω έχω το δικαίωμα επιλογής) Αυτό μου
έδωσε την ''κατάρα'' Να κάνω πολλές ''λάθος'' επιλογές με ''λάθος'' ανθρώπους πληρώνοντας
βέβαια πάντοτε το ''τίμημα'' (της αγάπης, του έρωτα κ.α.) Είμαι 34 χρόνων και απ' τον 2ο γάμο
μου έχω μία (και μοναδική) κόρη η οποία είναι τώρα 11 χρονών. Βλέπεις έχω και εγώ στοιχεία
απ' την ιστορία σου, εκείνη που με έκανε να ''παγώσω'' διαβάζοντάς την στην σελίδα στην οποία ''έμπαινα'' πλέον αφού με διέγραψες...
EKEI ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ!
Βέβαια  είχα την τύχη να ΜΗΝ ‘’χαραμιστώ’’ σε ‘’κολασμένα’’ κρεβάτια, σε ‘’άδεια’’ βλέμματα
και ‘’κενούς’’ άντρες.  Όλοι τους ήταν αξιόλογοι και ξεχωριστοί ο κάθε ένας για τους δικούς του
λόγους (και τους δικούς μου φυσικά). Και έτσι ΔΕΝ έχω ‘’τραυματικές’’ εμπειρίες.
Όσο για την κατάστασή που ανέβασα (αυτή με το μεσαίο δάχτυλο…) ΔΕΝ την ανέβασα εννοείται για εσένα!
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν την ανάβασα για κανέναν συγκεκριμένα! Έτσι μου άρεσε, έτσι έγραψα,έτσι είμαι εγώ!!
Σίγουρα ΔΕΝ είμαι ‘’γιάπισσα’’!
Γι αυτό και εγώ αφήνω το  δάχτυλο στον…ουρανό, έτσι ώστε η ‘’φαντασία’’-του καθενός από όλους εσάς που θα διαβάζατε την κατάσταση αυτή- να χρησιμοποιήσει το δάχτυλο κατά όπως ‘’επιθυμεί’’. Άλλοι  μπορεί να το προτιμούν στραμένο προς τον ουρανό, άλλοι στο μάτι τους, άλλοι στραμένο προς άλλους, άλλοι στους ίδιους και άλλοι… στον κώλο τους!!!  (ΤΕΛΟΣ δεν αρμόζει σε μια μπαλαρίνα να μιλάει έτσι!!) Έτσι με έμαθε και εμένα ο δικός μου (μεγάλος χοροδιδάσκαλος, χορογραφος και χορευτής) –κλασσικού μπαλέτου-(Σε εκείνον οφείλω πολλά στοιχεία του
χαρακτήρα μου) Μου έμαθε όμως, ότι ο Μαύρος Κύκνος ‘’επιβάλλεται’’ να είναι  ΕΝΑΡΕΤΟΣ  ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ  ΟΜΟΡΦΟΣ  και… ΑΠΡΟΣΙΤΟΣ!!Το αγαπημένο μου γράμμα είναι το [Μ]  [Μοναχική] όχι μόνη! Μην μπερδευτείς! Γι αυτό και στις πληροφορίες μου στο facebook στο βιογραφικό μου έγραφα:
<<Επικοινωνιακή και φιλική μεν απρόσιτη και μοναχική δε!>>.
Αλλά μάλλον ΔΕΝ μπήκες στον κόπο να του ρίξεις μια ματιά ή αν του έριξες δεν με πήρες
καθόλου στα σοβαρά! Κυριολεκτούσα!!
Στην πραγματική ζωή (εκτός facebook) έχω μόνο 2 κολλητους-φίλους. 1 γυναίκα με την οποία είμαστε μαζι από τα νήπια και 1 άντρα-συνάδελφο και συνεργάτη μου που μας ενώνουν εδώ και χρόνια επαγγελματικές ‘’δυσκολίες’’ εδώ και 9 χρόνια. Θεωρώ αυτούς τους 2 ανθρώπους ‘’Θείο δώρο’’ και τέτοιου είδους σχέσεις (ουσιαστικές και πραγματικές) τις φυλάω σαν ‘’Άγιο φυλαχτό’’…οπότε.. ελπίζω να σου έδωσα σωστά τα…ρέστα στην ‘’πληρωμένη σου απάντηση’’-η οποία Δεν
ήταν απάντηση- αφού όπως σου προανέφερα η κατάστασή μου δεν ήταν για ‘σένα!
Στα μάτια μου θα δει κανείς μόνο αλήθειες!
Επίσης ο έρωτας και η αγάπη δεν έχουν ηλικία. Δεν μετρούνται με αριθμούς αλλά με συναισθή-
ματα.
Αν με γνώριζες πριν το πολύ πολύ να είχαμε ανταλλάξει μαζί μια χειραψία και ένα ζεστό χαμόγελο!
!! …[Αστείο???] Καθόλου αστείο! Μιάς και είμαι γυναίκα και εγώ επιλέγω… (Θαυμάζω το έργο
σου αλλά με τρομάζει το μυαλό σου.)
Και τέλος.. είμαι καλά και ευτυχισμένη και το ίδιο εύχομαι να είσαι και εσύ.
Καλλίτερα που με έσβησες  γιατί θα αναγκαζόμουν να το κάνω εγώ! Βέβαια δεν ήταν ανάγκη να μου κάνεις block αυτό εδώ το μήνυμα θα σου έστελνα και δεν θα σε ξαναενοχλούσα.
Εγώ θα συνεχίσω να κολλάω τα αρχαία…’’μπρίκια’’ (εξάλλου είναι κάτι που ξέρω να κάνω πολύ καλά) όπως και να χορεύω επίσης.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ!!
Δεν χάνει ο Δόν Ζουάν που είσαι.
Ούτε ο ποιητής χάνει τίποτε. Γιατί ΕΓΩ θα ήμουν αυτή που θα άνοιγε την πόρτα να μπούν τα άγρια σκυλιά να κατασπαράξουν τον Δόν Ζουάν που θα βρισκόταν στον δρόμο μου!
Για κάποιον ποιητή ελπίζω να είμαι ‘’έμπνευση’’ Όχι σαν <> αλλά σαν Μαύρος Κύκνος!! 
Με εκτίμηση:   ‘’Μαύρος Kύκνος’’ [Βlack Swan].-
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου