I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 25 Απριλίου 2017

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Clarice Lispector's 8 Logoi- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Clarice Lispector's 8 Logoi-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Clarice Lispector-Brazilian writer c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

Clarice Lispector's 8 Logoi-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

.η συνεχης αναπνοη του κοσμου ειναι οτι εμεις ακουμε και καλουμε σιωπη
[The Passion According to G.H.]

.καθετι στο κοσμο αρχιζει μ'ενα ναι.Ενα μοριο ειπε ναι σ'ενα αλλο μοριο και η ζωη
γεννηθηκε
[A Hora Da Estrela]

.O que não sei dizer é mais importante do que o que eu digo.
αυτο που δεν μπορω να πω ειναι πιο αημαντικο απ'αυτο που λεω

.εγω τελικα κατορθωνω την απλοτητα με τερασρια προσπαθεια
[A Hora Da Estrela]

.για οσο καιρο εχω ερωτησεις στις οποιες δεν υπαρχουν απαντησεις,εγω θα συνεχιζω
να γραφω
[A Hora Da Estrela]

.εγω γραφω σαν για να σωσω τη ζωη καποιου.Πιθανον την δικη μου
[A Breath of Life]

.εσυ δεν καταλαβαινεις τη μουσικη,την ακους.Ετσι ακουσε με μ'ολοκληρο
το σωμα σου
[The Stream of Life]

.να σκεφτεσαι ειναι μια πραξη.Να αισθανεσαι ειναι ενα γεγονος
.
.
Clarice Lispector Água Viva
-painting c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
-music Villa-Lobos Aria Cantilena Bachianas brasileiras n'5 Kiri te Kanawa
https://youtu.be/c0QQcC-ZAeM

.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου